Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik heb sinds kort ook weer mijn oude vertrouwde koffiezet apparaat op mijn aanrecht staan.. Blehh die senseo was echt niet meer te zuupen... (maar toch wel praktisch tijdens een verhuizing)
beantsje schreef:de senseo staat weer in de schuur, wij hebben de cafetiére ontdekt. Net zo snel en gemakkelijk voor 1 kopje en veel lekkerder!
(en ook nogeens een schuimlaagje dat NIET chemisch is!)
Op vakantie in het buitenland mis ik ook altijd een kopje NORMALE koffie, daar is het meestal ook echt niet te drinken.
De thee & Chocomel waren wel echt afgrijselijk goor, maar de koffie is goed te doen
Daarom maar senseo gekocht. 

chipieke schreef:Voor gewone koffie te zetten is m'n vent 's ochtends te luiDaarom maar senseo gekocht.
als het senseo blijkt ze zijn
).
Kendra schreef:De senseo staat bij ons in de stal, voor het gemak, voor iedereen die een kopje koffie wil.
Thuis heb ik een Nespresso-apparaat. Gekregen...super lekkere koffie, maar we gaan bijna failliet aan de kuipjes (klein detail).

Judith_ schreef:Geen senseo maar nespreso. Stukken lekkerder
claudia23 schreef:ik heb de nespresso en de senseo..Maar geef mij maar echt een lekker kopje nespresso..What else![]()

liliputter schreef:Vind de senseo choco pads anders erg lekker! Maar die zijn dan ook de enige...