cola-verslaafd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

romatjuh

Re: cola-verslaafd

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 20:22

Ik dronk ook téveel cola. Merk aan mn tanden dat ik er echt mee moet stoppen en drink nu sinds 2 dagen ook maar 1 glas cola op een dag. Maar is wel lastig! Drink nu de rest van de dag thee en water want vind andere sapjes niet lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:09

Ik ben niet verslaafd, maar vind het wel erg lekker. Met name de bekende merken... Bloos

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:15

Ik ben zoiets als verslaafd, ja oke ik geef het toe.. 6 jaar geleden gingen hier 6 flessen van 2 liter doorheen (niet erbij vermelden dat ik de helft altijd weer wegsodemieterde want dan zat er naar mijn mening niet genoeg prik in). Nu drink ik een stuk minder, maar toch nog naar mijn mening te veel. Het probleem is alleen dat ik de rest bij lange na niet zo lekker vind!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-08 23:17

Jeetje, dat je ook al Cola verslaafd kunt raken. Ik vind het niet ondekbaar eigenlijk, als je de ingrediënten bekijkt.
Sinds ik een aantal jaar geleden aan het mineraalwater ben gegaan vind ik Cola echt niet meer te drinken.

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 10:09

Loesje88 schreef:
jup ik deel mee in dit lot Bloos

Coca Cola... laat me er alleen mee en er gaat gemakkelijk een fles per dag doorheen (daarom neem ik het ook maar niet mee naar werk)

ik kan opzich best zonder... denk ik, maar als ik niet zonder hoef, dan doe ik dat ook niet.. Nagelbijten / Gniffelen

Even op mezelf terugkomen... ik heb 8 weken Sonja Bakker gedaan, daarbij heb ik het trouw bij water gehouden Haha! dus ik kan best zonder! Lachen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-08 16:53

ik probeer nu elke dag maar één glas cola light te drinken, en dat gaat eigelijk best goed.
wel wat hoofdpijn, maar niet enorme veranderingen, kan best zonder (veel) cola. Helemaal stoppen is me wat te lastig, ik geniet zo van m'n glaasje cola elke dag Haha!

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:33

Mazzel-meid schreef:
ik probeer nu elke dag maar één glas cola light te drinken, en dat gaat eigelijk best goed.
wel wat hoofdpijn, maar niet enorme veranderingen, kan best zonder (veel) cola. Helemaal stoppen is me wat te lastig, ik geniet zo van m'n glaasje cola elke dag Haha!

Ik heb ook hoofdpijn! Heb ik echt nooit. Maar zou dat daardoor komen dan? Vind het echt wel moeilijk hoor. Drink de hele dag thee en water..

Mano88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-08 17:50

Ach ik ben blij dat ik gewoon 8,5 uur per dag werk, dat betekend dat ik dan alleen 's avonds 'tijd' heb om cola te drinken. maar 's avonds ook nog pony doen, dus voor mij blijft er weinig tijd over om cola te drinken Lachen

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 11:27

Cola is echt mijn all time favorite drank. Als ik bijvoorbeeld een mixdrankje neem is dat altijd met cola. Heerlijk Vingers aflikken Maar ik heb mezelf wel een halt toegeroepen. Kon ook gerust een hele fles op een dag op. Nu drink ik ongeveer 2 glazen nog op een dag (alleen 's avonds en alleen nog maar light) heel af en toe verwen ik mezelf met een glas VOLLE cola. Nou daar geniet ik dan wel dubbel en dwars van hoor. Maar inderdaad teveel cola is niet goed