). Ik schotel hem morgen dan ook gewoon koud voor, dat kan prima
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
). Ik schotel hem morgen dan ook gewoon koud voor, dat kan prima
.
!
), maar ik had hem in een springvorm gemaakt. Was even fröbelen met het bladerdeeg, en omdat we maar met z'n tweeën zijn had ik lagere hoeveelheden van de ingrediënten gebruikt, maar hij was echt heel erg lekker, Vriendje zat helemaal te likkebaarden
. Er is bij ons ongeveer 2/3 opgegaan, dus dan heb ik nog een mooi stuk voor mezelf voor vanavond na het sporten (dan eet ik hem koud of ik zet hem even in de oven, kan allebei prima
). Vriendje eet toch niet thuis en vóor het sporten eet ik nooit.
Prei en paprika lijken mij ook een goeie combi.
Ik heb hem wel met djahe (gemberpoeder) gemaakt omdat ik nergens in de buurtsuper van die balletjes kon vinden. Ik had idd ook bedacht dat er wel prei in kan de volgende keer, nu had ik er zo'n zak gemengde sla bij gedaan. We hadden met z'n 4 net genoeg met de sla erbij
Hier een 9 en idd een recept om vaker te maken

fjordowner18 schreef:ik heb hem afgelopen zaterdag gemaakt en het is super gelukt!.
Was niet zo moeilijk te maken en smaakte heerlijk, heb het aan 4 mensen inc. mijzelf laten proeven en alle 4 waren ze super enthousiast, van mij krijgt hij een dikke 8
. Jellie schreef:Rinske van harte gefeliciteerd
.
.
. Hij ziet er goed uit!
. (Ik associeer jou met een schimmelmerrie die bij ons op de menege stond vroeger en die zo heette
). Ik had ook één zakje saus gebruikt en dat was genoeg
. 

Een 8,5.
.
.