Van mij een 7, die koffie had van mij niet gehoeven. Ben ook overal aan het zoeken geweest naar die golden syrup en uiteindelijk maar honing gebruikt. Volgende keer pas ik het recept ook iets aan denk ik... Mijn kinderen vonden die koffie ook niet zo geslaagd.
Ik heb geen last gehad van waterigheid De toffee was perfect, was bijna geneigd om gewoon zo het blikje leeg te eten Maar ja, tis zo'n gedoe om het weer te maken
Ik heb hem ook gemaakt maar heb de topping vervangen voor slagroom. Ik vond de smaak wel redelijk maar hij was wel heel erg zwaar. zal hem niet zo snel nog eens maken. Cijfer 6.5
Ik had de slagroom wel opgeklopt maar als je het door de warme choco roert smelt het toch weer dus misschien was hij daarom bij mij dus ook nattig, smaakte evengoed nog wel hoor, maar idd enorm machtig. Denk dat creme fraiche door de vulling door eigenlijk beter is en dan idd maar slagroom bovenop.
Het is weer de 31e vandaag en daarom hier de uitslag:
Vrijwel iedereen vond de taart erg lekker, sommige vonden hem wel erg zwaar. Het maken verliep bij bijna iedereen soepel en velen zouden hem zo nog een keer maken Het eindcijfer komt uit op een mooie 7,5!
Leuk dat mijn oude recept nog eens opduikt en toevallig dat ik net op bokt aanlog op de dag dat ik zelf weer een banoffee taart ga maken. Ben hier al maanden niet geweest. Ik varieer ook met de hoeveelheid banaan, koffie en chocolade. Soms doe ik er vlokken op, en soms chocopoeder, afhankelijk van wat ik in huis heb.