Testrecept: bananencurry met cashewnotenrijst (31/05)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Girley_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 16:53

haha ja dat is inderdaad goed gezegd

lageveld

Re: Testrecept: bananencurry met cashewnotenrijst (31/05)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-06 23:17

Ziolette schreef:
Wij hebben het gisteravond ook gemaakt en het resultaat was: een maaltijd bij KFC . Het klonk lekker, zag er ook goed uit, maar het was uiteindelijk beslist niet onze smaak .

We hebben ons bord niet eens leeggegeten en omdat we geen tijd hadden om een nieuwe maaltijd te maken zijn we onderweg maar even een salade van de KFC gaan halen .

Van ons beiden een 4.

Als dit het oordeel is, waarom dan nog het cijfer 4 ? Wat is er in dit topic mis met de cijfers 1 en/of 2 ?

En in het algemeen: Het cijfer 7 (of iets in die buurt) lijkt wel bijna heilig verklaard. Ik vind dat een beetje te makkelijk. Gewoon lekker het hele scala van 1 tot 10 gebruiken zegt veel meer.

Ziolette

Re: Testrecept: bananencurry met cashewnotenrijst (31/05)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 08:06

Een 4 omdat we het niet lekker vonden maar als het moest hadden we het uit beleefdheid nog wel door ons keelgat geschoven .

Een 1 of 2 geef ik alleen als ik ervan ga kokhalzen (zoals bij postelein of witlof ).

lageveld

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 15:46

Ziolette: Die 4 vind ik hierbij perfect gemotiveerd Bovendien is het mogelijk het laagste cijfer (in elk geval een van de laagste) die ik in deze topics tegengekomen ben. We zijn dus op de goede weg
Bovendien gebruikte ik je reactie ook slechts als "kapstok"voor het tweede deel van mijn opmerking, en juist daarover had ik graag wat meningen.