Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
douschka schreef:Wij zijn thuis sinds maanden begonnen met het sonja-bakker dieet
Eigelijk zie ik het niet als een dieet, maar meer als het aanleren van een gezonde manier van eten
We eten nu volgens het boekje, en heb al jaren niet meer zo gezond gegeten![]()
Het is ook heel makkelijk vol te houden vind ik
Veel makkelijker dan punten tellen enz.
juval schreef:ik ben nu in week 9 van het sonja boekje, en in totaal ongeveer 10 kilo kwijt.
dit is het eerste dieet wat voor mij werkt. Ik heb ook ooit Atkins gedaan, dat hielp wel zolang ik het volhield, maar als je weer normaal (lees: koolhydraten) gaat eten komen de kiloos er weer net zo hard, of harder bij.
nee, voor nu ben ik heel enthousiast over Sonja.
Shaar schreef:Mijn moeder heeft ook het Sonja Bakker-dieet gevolgd (en nu nog steeds geloof ik), en ze is echt in een stokje aan het veranderen... Geen schouders meer over, en ze weegt bijna net zo weinig als mij. Bij haar werkt het dus goed, ze weet alleen niet wanneer ze moet stoppen...
Mocca schreef:100 is wel érg weinig Mazzelmeid, eerder 1000.
Laura schreef:juval schreef:ik ben nu in week 9 van het sonja boekje, en in totaal ongeveer 10 kilo kwijt.
dit is het eerste dieet wat voor mij werkt. Ik heb ook ooit Atkins gedaan, dat hielp wel zolang ik het volhield, maar als je weer normaal (lees: koolhydraten) gaat eten komen de kiloos er weer net zo hard, of harder bij.
nee, voor nu ben ik heel enthousiast over Sonja.
Je weet nog niet of het werkt, dat weet je pas als je weer normaal gaat eten, net als bij Atkins