Ik zat een beetje op "mijn site" overgewicht.nl te spelen. Enne met het volgende eetschema kwam ik op 1500 kcalorieen uit. Maar dan zit er weer teveel brood in....... Het is btw maar een voorbeeld. Dusse kom maar op met de tips. Hoewel mijn eetgewoontes vreemd zijn en ik dus weinig lust....
Ow ja en volgens overgewicht.nl zou ik voor 2 kilo per maand afvallen 1516 kcal moeten eten, vet weet ik zo niet uit mijn hoofd. Volgens de berekening van Laura moet ik 1900 kcal ongeveer eten. Hoe kom je daar dan aan.........daarbij denk ik niet dat ik ermee zou afvallen.
Ontbijt:
Magere Yoghurt
Banaan
2x Volkorenbrood
voor de ' variatie' zou je hier ipv brood wat muesli/havermout/brinta kunnen nemen1x Achterham
ik zou als vleeswaren eerder kip of kalkoen kiezen. Dat bevat meer proteine waar rund/varkensvlees vet heeft10.00
2x Volkorenbrood
1x Achterham
same here, ik zou voor proteinerijk broodbeleg gaan en je ' vlees' uit je diner halen. Of op dagen dat je als diner een kippetje eet, ham nemen Lunch:
2x Volkorenbrood
Omdat je erg hoog zit in koolhydraten, zou ik brood voor je lunch vervangen door een salade, veel sla, tomaten, komkommer en evt amandelen, cashewnoten, eitje erdoor als vetbron en kip of kalkoenblokjes als proteine1x Peperkoek
niet zo'n fan van de peperkoek. Is geen ' schoon voedingsmiddel', bevat suikers etc. Appel
15.00
2x Volkorenbrood
ik zou hier geen koolhydraten eten. Neem een slederijstengel met wat boursin of (jawel
) wat noten1x Peperkoek
weer geen fan van de peperkoek
Avond:
Braadboter
Ik zou voor olijfolie kiezenVarkensschnitzel
niet de gepaneerde he!Gekookte Aardappelen
meningen over verdeeld. Ik zou ze niet nemen vanwege de GI. Als je toch koolhydraten bij je eten wil, kies dan voor bruine rijst bijvoorbeeldGroente
Bakje Magere Yoghurt