Spetterlover schreef:Nouja, 8 boterhammen is te veel is mij gezegd, ik eet er nu nog zo'n 4 per dag en verder een stuk of 4/5 wasa crackers.
hoezo is 8 boterhammen teveel? weet uit mn topic over broodje gezond dat het iets met koolhydraten te maken heeft, met daardoor minder goed kunnen afvallen en dat t verder ook niet echt goed voor je is, maar t lijkt me dat je beter veel brood kan eten dan veel kan snoepen, omdat dat al helemaal niet gezond is
*ik ontbijt met 1-2 boterhammen+ontbijtkoek, vaak beleg ik mn brood met ontbijtkoek( weet het, ik eet apart
)
*dan rond 11 uur 2 boterhammenh+appel in mn pauze
*middageten 3-4 boterhammen
*pauze smiddags appel+ 2 pakjes liga/sultana of 1-2 boterhammen
*en dan avondeten 3-4 boterhammen of 'warm eten' maar hou het maar ff op brood en veeel yoghurt met iets van fruit erin(banaan of aardbei ofzo)
*en na t paardrijden+stallen doens etc 's avonds heb ik weer honger en eet ik weer 2 boterhammen en wat fruit vaak(bv banaan op brood ofzo)
en ik snoep er ontzettend veel bij, hele dag door heb ik wel iets van snoepjes/zuurtjes/dropjes bij me die eind vd dag allemaal opzijn, stukjes taart en koekjes etc zeg ik ook geen nee tegen, en 's avonds op de bank/bij de pc met een zak chips of als t warm is een ijsje ofzo
zodra ik met snoepen+alle vele liters redbull en cola stop, zal ik flink afvallen denk ik, maar dat is niet echt de bedoeling(al mag er wel iets van mn buik af
)
gebruik ook geen light producten want dat lust ik niet
dus nouja ik zal wel een geval apart zijn, maar ik eet al jaren zo en nogsteeds ben ik groot&gezond 
maargoed benieuwd wat de kenners over mn eetpatron te zeggen hebben 
veel brood(met zoet beleg, of kaas of fruit/ontbijtkoek erop) veel fruit, aardig wat yoghurt+melk(magere dat wel
soms ook karnemelk ipv gewone) en vooral veel redbull, blikje of 2-3 per dag en aardig wat cola&spa citroen