Irene793 schreef:Ik heb een vraag, die hopelijk hier past. Ik ben voor de kat op zoek naar ontvlooiing zonder imidacloprid. Heeft iemand tips?
Mocht je het weten wil je dat dan delen ?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sharani schreef:Ik volg ook weer.
Vorige week ook flink ingeslagen met alle aanbiedingen en nog een leuke nieuwe ontdekking gedaan voor op brood, veggie tonijn salade op basis van oesterzwammen. Ik vind hem heerlijk met sla eronder en komkommer.
Ethelate schreef:Sharani schreef:Ik volg ook weer.
Vorige week ook flink ingeslagen met alle aanbiedingen en nog een leuke nieuwe ontdekking gedaan voor op brood, veggie tonijn salade op basis van oesterzwammen. Ik vind hem heerlijk met sla eronder en komkommer.
Owh vertel, die tonijn salade, waar te koop/welk recept?
Stripe000 schreef:Ik ga meelezen, ben al jaren vegetarisch maar neig ook steeds meer naar veganistisch, al moet ik me daar nog meer in verdiepen
Dus zeer welkom dit topic
De vega zalm ziet er erg lekker uit, waar is die te koop?
mignonne2403 schreef:Ik volg ook weer (vooral stil) mee.
PSvanlot: ik heb de kip kerrie geprobeerd. Vond het wel lekker, m'n vader die de normale variant altijd heeft vond hem er erg op lijken.
Ik word echt helemaal enthousiast van alle nieuwe vegan producten die de laatste weken opeens in de schappen liggen
8nnemiek schreef:Kipkerrie salade maak ik regelmatig zelf, dat is ook érg lekker en makkelijk. Gewoon een bakje kipstuckjes van de vegetarische slager of vivera kort in de blender/hakmolen, en dan mayo en kipkruiden en andere kruiden naar wens er doorheen roeren
Chanen schreef:Ethelate schreef:Owh vertel, die tonijn salade, waar te koop/welk recept?
Zou dat de tonijnsalade van het merk Bonmush kunnen zijn? Vorig weekend heb ik van dat merk bij de AH de Hawaii Curry Salad gekocht. Was ook gemaakt van oesterzwammen. Wel lekker, maar niet heel uitgesproken.