Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Weet iemand nog die kleine ijsjes van allerlei smaken in zo'n zakje. Die waren echt heerlijk en zou ik zo graag weer eens eten.
Wie heeft een idee.
Biebz schreef:Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Weet iemand nog die kleine ijsjes van allerlei smaken in zo'n zakje. Die waren echt heerlijk en zou ik zo graag weer eens eten.
Wie heeft een idee.
Fantasmikos? Die waren erg lekker!
Susanne schreef:Ohhh ik dacht dat ik wist welke je bedoelde maar toen ik ging googlen zag ik dat het de Apollo was die ik in m’n hoofd had. Dat is ‘m denk ik niet?
[ [url=m/647LWM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Biebz schreef:Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Wie heeft een idee.
Natasjaa schreef:Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Wie heeft een idee.
Bedoel je soms Spoekies?
Hutcherson schreef:Biebz"
[quote="Hutcherson schreef:Ik maak even gebruik van je topic TS, ik ken het ijsje dat jij omschrijft niet.
Wie heeft een idee.
BillyJ schreef:De champagnebrus is van het merk Frisko/Unilever, als je dat intypt vind je ze wel. Mss kan je bestellen vanuit Denemarken oid?
BillyJ schreef:Onder de naam Ola vind je ze hier idd niet terug. Maar in Denemarken worden ze schijnbaar nog wel verkocht onder de merknaam Frisko dan.
Over de witte met chocolade? Niet toevallig de apollo? Al heeft die gewoon bruine chocolade.