Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
DreamGuide schreef:Hier wel snoep gek! Drop, pepermunt, chocolade, alle vormen van kindersnoep. Ik vind het heerlijk.
Helaas heb ik een hele bizar gebit en na 2 dropjes verga ik van de pijn. Voelt alsof er 100 gaatjes in mijn tanden zitten.
Dus nu geniet ik alleen van af en toe een plakje cake. Snoepen kan haast niet meer helaas, en koek vind ik niks aan.
Ik hou er echt teveel van. Daarom haal ik ook alleen in het weekend 1 item lekkers. De ene week snoepjes, de andere keer een chocolaatje. Ik sport ook veel en vind het zonde als ik dan voor niks train. Bovendien voel ik me snel moe en lusteloos als ik veel snoep en van echt teveel suiker krijg ik hoofdpijn. Dus ik geniet met mate, dan blijft het nog een beetje leuk
Echt snoep snoep eet ik dan weer bijna nooit.
Hij wordt gelukkig niet dik

Dispar_Vulgo schreef:Matheno schreef:Ik neem meestal op zaterdagavond zo'n rijtje van 3 blokjes van een reep chocola. Altijd een ruig weekend dus.
Ik eet (bijna) iedere dag wel snoep, koek of chips, maar dan inderdaad 1-2 koekjes of 1 bakje chips of klein handje snoep of een glas cola.
En ik ben gewoon slank
ach tja mij kaken staan niet graag stil senna21 schreef:Als je erg behoefte hebt aan snaaien, is het zinvol om inzicht te krijgen wat je eet op een dag.
Mogelijk eet je te weinig normale, gezonde voeding.
Uiteindelijk gaat dit ten koste van je gezondheid; ook zonder overgewicht.