Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marije_jiplover schreef:De Librije was fantastisch eten, een waar culinair avontuur.
Maar de bediening was afstandelijk, die deden allemaal hun ding in de bediening, maar geen echt contact met de gasten, dat vond ik jammer.
Kinke schreef:Adres waar ik ooit het lekkerste heb gegeten was bij de Koperen Kees in Zwolle. Hoorde destijds nog bij de Librije. Ik was bang dat ik me er niet echt thuis zou voelen maar het personeel was super.
Zou me waarschijnlijk bij de Librije een te grote boer voelen
Aan wat voor budget moet je ongeveer denken bij de Librije Laura?
Niwla schreef:Joelia in Rotterdam
En ‘t Kalkoentje in Rhenen. ‘t Kaloentje heeft geen ster, maar doet qua kwaliteit absoluut niet onder voor een sterren restaurant en zou er in mijn ogen wel eentje horen te hebben. De eigenaar is ook een ontzettend gepassioneerde kok, echt genieten.
Laura82 schreef:Kinke schreef:Adres waar ik ooit het lekkerste heb gegeten was bij de Koperen Kees in Zwolle. Hoorde destijds nog bij de Librije. Ik was bang dat ik me er niet echt thuis zou voelen maar het personeel was super.
Zou me waarschijnlijk bij de Librije een te grote boer voelen
Aan wat voor budget moet je ongeveer denken bij de Librije Laura?
Wij hadden het 10-gangenmenu en inclusief een wijnarrangement waren we met zn tweeen ruim 800 euro kwijt
poes schreef:Myfairytale schreef:De Kromme Dissel* in Heelsum
Het Nonnetje** in Harderwijk
De Groene Lantaarn** in Staphorst
Alleen maar liefde voor het nonnetje. Gouden avond gehad daar in mijn eentje. Warme herinneringen.