Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
J0anieke schreef:Ik vind sommige recepten echt nog teveel werk..
Mijn makkelijkste:
- pasta koken, halverwege de tijd zakje champignon groente mix bakken, zure room erdoor en klaar
- vissticks in de oven, pot groente opwarmen
- En ultra lui: zakje soepgroente in de soupmaker met 2 bouillonblokjes, water erbij en aanzetten dat ding: 20 minuten later is de soep klaar
Thats_Me schreef:Traybakes zijn zeker makkelijk en snel. Alleen het wachte duurt voor snelle recepten als je eigenlijk 10 minuten geleden al aan tafel had willen zitten omdat je zoveel honger hebt te lang. Voor die momenten maak ik wel eens:
8nnemiek schreef:De meeste recepten die hier staan duren mij ook te lang![]()
Als ik echt geen zin heb om te koken dan heb ik ook geen zin om groente te snijden, aardappel schillen, of meerdere pannen te moeten gebruiken, en al helemaal niet om nog naar de winkel te gaan en voorgesneden/gewassen groente en aardappeltjes te kopen![]()
De broodjes met knakworst is hier ook een bekende. (Vega) knakworst hebben we altijd op voorraad.
Tortilla pizza zag ik ook al voorbij komen. Ik doe er dan tomatenpurree uit een tube op, kaas of edelgist, tweede tortilla erop, en dan in de pan totdat ie aan twee kanten bruin is.
En de pasta-zakjes van de Action staan hier meestal wel in de kast. 500ml water, zak met de pasta en kruiden/sauspoeder erbij, en klaar.
Of gewoon een blik soep waar ik dan nog een hand pasta in gooi. Dan heb je ook een hele maaltijd.