Hij is ook iemand die voor kwaliteit gaat.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WillemYntJee schreef:Wortel ik heb ook een klein kind maar die kan de komende 15 jaar denk ik nog niet bij die messen.
Mooie set kimmej! Zo hangen ze bij ons dus ook met nog wat sabatier er tussen, die worden langzaamaan allemaal vervangen voor global.
. En inderdaad, hier kan een kind absoluut niet bij, dan zouden ze nog eerder in een lade kunnen. Maar goed ik heb geen bovenkasten in mijn keuken en dus ruimte zat aan de muur. Daarbij werkt met beschermhoes in de lade natuurlijk ook prima als je dat prettiger vindt, maar ik vind het vooral ook gewoon mooi staan.Nielojram schreef:*knip
Echter, als je niet kan snijden, verneuk je elk mes. Dan is Hema ook prima...
Zijn de messen die genoemd worden in dit topic dan niet aan mij besteed? EvaC schreef:Toevallig dat ik dit topic tegenkom. Ik zei gister tegen mijn vriend dat ik voor mijn verjaardag wel een mooie messenset zou willen. Ik lees en leer graag mee.Nielojram schreef:*knip
Echter, als je niet kan snijden, verneuk je elk mes. Dan is Hema ook prima...
Wat bedoel je hier mee? Ik ben geen professionele kok en kook eigenlijk alleen maar omdat er 's avonds eten op tafel moet staanZijn de messen die genoemd worden in dit topic dan niet aan mij besteed?
MarcoBorsato schreef:Ik moet nu echt een keuze maken en ik twijfel tussen een Global set en Diamant Sabatier. Error!
geen lintje nodig