En inderdaad uit de oven: gevulde paprika (met rijst, ui, mais, courgette (en gehakt)), of gewoon groenten met aardappels zoals al eerder werd geopperd! In de oven is het meteen ook een stuk lekkerder met lekker veel olijfolie (inslaan in de aanbieding
) en peper, zout en rozemarijn/tijm/provinciaalse kruiden, net wat je lekker vindt.Curry is trouwens ook goedkoop om te maken. Van AH en Jumbo huismerk is de rode (of juist de groene?) glutenvrij. En bij de Lidl zijn de voordeelpotjes ook glutenvrij. Kokosmelk erbij, boontjes/broccoli/bloemkool/wat je wilt, rijst en cassave voor de bite, evt. nog vis of vlees en klaar.
De jumbo heeft trouwens boekweit pasta, maar dat wist je misschien al. Is volgens mij goedkoper dan die dure in het glutenvrije vak en ook een stuk minder snotterig als je het iets te lang laat koken

En nog even een algemene tip: ik tik vaak in google gewoon de groente(s) + rijst/aardappelen/pasta in die ik wil of heb en kijk dan naar de afbeeldingen voor ideeën. Vaak ben je al goedkoop uit door het vers te bereiden en niet te veel ingrediënten te gebruiken.