Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Spelt schreef:NatasjavE schreef:Het zijn vrijwel allemaal van die zoete smaakjes.
Banaan, aarbei, cocos, chocolade. brrrrr....
Heb er ook heel veel geprobeert.![]()
Tegenwoordig ben ik blij als ik exact in het gezonde BMI gebied zit.(altijd onderkant)
Ja vind het altijd ee beetje chemisch smaken, chocolade ging nog maar aardbei kreeg ik echt niet weg. Ik zit nogsteeds net onder mijn minimale bmi en dat vind ik echt enorm frustrerend![]()
Ik zal eens kijken naar de apps die jullie genoemd hebben, is wel fijn om een beetje inzicht te krijgen in het aantal calorieën wat ik binnen krijg op een dagHeb er nu echt totaal geen weet van..
@Lizz, ik loop ongveer 3 keer in de week een half uur hard samen met mijn vriendin. Verder loop ik op het werk ook heel veel, tussen de 8 en 10 km ongeveer.
NatasjavE schreef:Sonja_vR schreef:Maar qua smaak, ik heb poeder van nature’s garden staan , dat smaakt absoluut niet chemisch , (vanille chai smaak)
brrrrrrrr!
Spelt schreef:@Lizz, ik loop ongveer 3 keer in de week een half uur hard samen met mijn vriendin. Verder loop ik op het werk ook heel veel, tussen de 8 en 10 km ongeveer.
bigone schreef:Er zijn ook speciale caloriekoekjes bij de Jumbo, weet zo de naam niet. En eventueel tijdelijk drankjes bij de apotheek halen. Zitten in 200 ml pakjes en leveren 2000 calorieën , neem ik ook zodra mijn gewicht te laag word. Verder wel gezond en dan denk ik aan de schildklier .
MarcoBorsato schreef:Op insta is een pagina 'How to count calories' waar ze met dezelfde ingrediënten een afval/aankom maaltijd maken. Supertof!
ClauH schreef:Ik zit ook altijd snel vol en neem om een uur of 9 mijn toetje. Volle kwark met wat muesli, vanille vla, van die gele rijstevla, werkt bij mij het beste.
Of een schaaltje gemengde nootjes als je dat niet lekker vindt.
Lizz schreef:Spelt schreef:@Lizz, ik loop ongveer 3 keer in de week een half uur hard samen met mijn vriendin. Verder loop ik op het werk ook heel veel, tussen de 8 en 10 km ongeveer.
Je sport voldoende, alleen zal jij hier juist eerder van afvallen ipv aankomen. Overigens niet slecht hoor om hard te lopen. Zorg wel dat je na het bewegen genoeg proteïne binnen krijgt (goede kwark bijv en doe er wat lekkers in).
Zou je aan willen komen dmv spieren trainen, zou je minder cardio (hardlopen) moeten en meer richting op spieropbouw.
Overigens vind ik de tip van Lieveli ook een goede. Die pagina op insta heeft goede recepten, is zelfs een ereader van las ik. Hoef je niet anders te koken, maar jij en je partner scheppen anders op.
Ik ben iig al aan het zoeken op die pagina’s voor onszelf
Absolem schreef:daantjuhhh schreef:Een man heeft meer nodig dan een vrouw.
Als jij nou eens zijn normale dagelijkse inname gaat eten en hij jouw normale dagelijkse inname zou je in theorie aan moeten komen en je man af moeten vallen.
Maar wie weet denk ik te makkelijk ?
Hahah dit dacht ik dus ook.
Princesj schreef:Als extra voor jezelf proberen ook warm te lunchen? Dus koken voor 3 personen, 1 portie in een bakje mee naar het werk.
Florenc schreef:Of je eten over de middag nu warm of koud is, maakt in principe niets uit, toch? Of je nu 500kcal aan boterhammen eet, of 500kcal aan pasta/saus/groenten...