Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
al kan ik mij niet herinneren dat ik mijn pizza's aangepast heb tijdens mijn zwangerschap..
maar dan verhit je het natuurlijk weer tot 200 graden.
wiifke schreef:De kazen die in de winkels in Nederland verkocht worden zijn allemaal gepastauriseerd, in het buitenland moet je er wel om denken. Salami mag alleen mits goed verwarmd. Gerookte zalm niet, maar wel weer wanneer het goed verwarmd is, net als zalmfilet.
mijn kaasboer heeft daarnaast bij elke kaas een labeltje met of het rauwmelks is of niet, ideaal. Vis en schelpdieren mogen, mits verhit en niet vacuüm verpakt te zijn geweest.
) kazen gewoon met gepasteuriseerde melk zijn gemaakt en de kazen op de kaasafdeling gewikkeld in cellofaan van wat ondefinieerbare afkomst (de lekkere
kazen) rauwmelks zijn. Als het er niet op staat niet doen, maar er is genoeg over waar je wel wat mee kan!
)
wiifke schreef:De kazen die in de winkels in Nederland verkocht worden zijn allemaal gepastauriseerd, in het buitenland moet je er wel om denken. Salami mag alleen mits goed verwarmd. Gerookte zalm niet, maar wel weer wanneer het goed verwarmd is, net als zalmfilet.

quera schreef:callum schreef:Rosbief rolletjes, carpaccio tonijnsalade in een slabladwrap,
Carpaccioslawrap eiwrap gevuld met iets lekkers
Zwanger mag dat allemaal niet