Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
19marjo90 schreef:Ik volg ook, leuk! Ik eet nu bijna altijd spelt crackers met kaas en komkommer. Ik krijg erg buikpijn als ik veel brood e.d. eet, dus ik hen altijd op zoek naar iets nieuws.
Bij de borrel of als tussendoortje houd ik erg van komkommer en tomaat met of zonder aromat. Neem ik ook vaan mee naar mijn werk
Riraito schreef:19marjo90 schreef:Ik volg ook, leuk! Ik eet nu bijna altijd spelt crackers met kaas en komkommer. Ik krijg erg buikpijn als ik veel brood e.d. eet, dus ik hen altijd op zoek naar iets nieuws.
Bij de borrel of als tussendoortje houd ik erg van komkommer en tomaat met of zonder aromat. Neem ik ook vaan mee naar mijn werk
Ik ken niemand die het ooit over die combi heeft gehad, wel grappig want ik vind komkommer en aromat ook altijd erg lekker. Wel op een lekker bruin broodje, bij crackers gaat de komkommer alle kanten opIk doe meestal wat kruidenkaas op het brood, dan een half plakje kaas en lekker veel komkommer. Krijg wel last van veel kaas, dus als ik het wil eten moet ik offers brengen.
eline_di schreef:Wat ik lekker vind is een salade met het volgende:
Sla (gemengd of ijsberg)
Feta
Kipfiletreepjes (dunne kant en klare bij de supermarkt)
Komkommer
Tomaat
Pijnboompitten
Croutons
Dressing (bijv. Honing appel)
Als je de dressing pas bij het eten erop doet dan je dit makkelijk meenemen.
Het is een goed gevulde, maar toch gezonde salade.