Vroeg me dat al een tijdje af. Als ik later een eigen kat heb, wil ik dat graag gaan gebruiken namelijk!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Selka schreef:Jammer dat het meteen over huisdieren/fokken moet gaan. Ik dacht mij hier te melden als vega met vegan trekjes (weinig zuivel, liefst geen eieren, geen leer etc.). Juist omdat dit topic toegankelijk dient te zijn voor iedereen. Ik met mijn huisdieren, bewust bij fokkers gekocht, voel mij hier al niet meer welkom.
Mijn hond/kat eten biologisch. Dat kan zeker.
Selka schreef:Jammer dat het meteen over huisdieren/fokken moet gaan. Ik dacht mij hier te melden als vega met vegan trekjes (weinig zuivel, liefst geen eieren, geen leer etc.). Juist omdat dit topic toegankelijk dient te zijn voor iedereen. Ik met mijn huisdieren, bewust bij fokkers gekocht, voel mij hier al niet meer welkom.
Mijn hond/kat eten biologisch. Dat kan zeker.
MarlindeRooz schreef:NikkiDeKerf schreef:
Maar hiermee weegt wel het leven van jouw gezonde dier (de kat) op tegen dat van alle dieren die zijn overleden voor die brokjes/het voer, of zie ik dat verkeerd? Waarom is dat dan?
Dus alle vleesetende dieren zijn fout?
Hier ook alleen maar beesten uit opvangen en asielen.
Selka schreef:Oke fijn te horen 8nnemiek!
Mijn favoriet op het moment zijn de vegetarische spekjes van de vega slager. Heerlijk door hollandse stamppotten. Maar met welke melk vervangen jullie de melk? Vriend vindt het te droog maar ik weer niet of je amandelmelk/rijstmelk kunt verwarmen.. Iemand een idee?
PlantsTho schreef:Wat een rare eerste zin van het topic. Hoezo is het veganistentopic alleen voor 'die hard' veganisten?
8nnemiek schreef:PlantsTho schreef:Wat een rare eerste zin van het topic. Hoezo is het veganistentopic alleen voor 'die hard' veganisten?
Volgens mij wordt het niet echt op prijs gesteld als iemand in het veganistentopic vertelt dat hij net een nieuw paard leren schoenen heeft gekocht, of een wollen trui, of een nestje jonge katten heeft.. Alleen voor echte veganisten dusDat is ook meerdere malen in het topic besproken.
PlantsTho schreef:Maar wat heeft dit topic dan precies met veganisme te maken?