Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Lielle schreef:Haring. Verder heb ik zo ongeveer alles dat hier genoemd wordt wel gegeten en nog een aantal exotischer dingen, als cavia en Bush meat (dat kan van alles zijn maar komt uit het oerwoud). En insecten etc niet, maar bv ook een 1000-year-old ei (China)
.
purkie schreef:Lielle schreef:Ik vond gewoon naar gekookt ei smaken, was ook in China.
nou dat ei wat ik in mijn mond had smaakte in verre verte niet naar ei, zelfs niet naar een rot ei
Lielle schreef:ik heb het gegeten (in een prima hotel in China), smaakte als een niet al te geweldig gekookt ei. Zeker niet vies, maar ook niet bijzonder lekker.
(en dat was mijn ontbijt)

Cubone schreef:Ik stond vorige week op het punt om een gevulde geroosterde lamskop te bestellen, maar durfde uiteindelijk nietQua het normale eten eigenlijk alles wel geproefd denk ik. Alleen al dat exotische moet ik nog uitproberen
karuna schreef:Een keer idd in een poepchique restaurant gehad. Heb er een hap van genomen, netjes op gekauwd en doorgeslikt. Smaak is eeeh nogal apart maar niet voor herhaling vatbaar. Alleen al die elastische structuur. Dat staat me ook tegen bij slakken of inktvis. Ga niet vrijwillig postelastiekjes eten.