Poedelpate, whahahaha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Astrid_Brann schreef:(Oh look! It says gullible on the ceiling!)
Die site bereikt op deze manier wel zijn doel, als mensen erin trappen.
Ik was er ook heel even ingetrapt, maar nu ik op de site kijk is het idd niet heel geloofwaardig.
8nnemiek schreef:Inderdaad goed voor mensen om eens over na te denken.. Waarom honden niet, maar varkens die veel intelligenter zijn wel? Zeker als je er over nadenkt wat voor vreselijk leven die varkens en kippen hebben gehad..
Brainless schreef:Site is hartstikke fake; is om reacties uit te lokken.
Vind het prachtig (of eigenlijk heel sneu) dat mensen gelijk in de bres springen en niet logisch nadenken dat het ontzettend nep is.

) dan de paarden en is t dan nog niet klaar zal ik eerst stiekum de honden enzo van de buren proberen te vangen.. en is dat niet genoeg.. is onze eige ojaa,,, peking eend in de vorm van een katteboutje.. Kom op zeg. Ruik niet aan eten en sta ergens open voor.. zelfs voor hond. Ik zou namelijk met liefde de bullmastiff van hiernaast aan t spit hebben. (persoonlijke redenen) En aan voedselverspilling heb ik een hekel. (eigenlijk liever de eigenaar, maar dat mag niet volgens de wet.. heet kannibalisme)
Astrid_Brann schreef:Maar sommige mensen houden koeien, varkens en/of kippen als huisdier? Waar sluit dan de defenitie van 'huisdier'?
Als je daar bezwaar tegen hebt dan zou je geen vlees kunnen eten aangezien ieder dier als huisdier gehouden kan worden (Of het etisch is buiten beschouwing gelaten natuurlijk.).
De enige reden waarom ik eventueel geen roofdier zou eten is vanwege boven gegeven argumenten door Kesje.
Astrid_Brann schreef:Maar sommige mensen houden koeien, varkens en/of kippen als huisdier? Waar sluit dan de defenitie van 'huisdier'?
Als je daar bezwaar tegen hebt dan zou je geen vlees kunnen eten aangezien ieder dier als huisdier gehouden kan worden (Of het etisch is buiten beschouwing gelaten natuurlijk.).
De enige reden waarom ik eventueel geen roofdier zou eten is vanwege boven gegeven argumenten door Kesje.

Kesje schreef:Niet dat ik dit serieus neem, maar stel hè![]()
........Ik denk dus, afgezien van de ethische kant van het eten van huisdieren, dat het in Europa in elk geval niet snel zal gebeuren dat we carnivore dieren eten. Zelfs varkens en kippen krijgen uitsluitend vegetarisch voer sinds 2001.
Dus dat geeft ook meteen antwoord op het 'waarom-wel-koeien-varkens-kippen-maar-geen-honden-verhaal