Restaurant voor groep in Utrecht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 08:48

Many

Re: Restaurant voor groep in Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 08:52

Ik weet niet of jullie van bier en burgers houden :)) maar ik hoor veel goede dingen over Beers & Barrels: http://beersbarrels.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:50

Oh burgers, dan pickels in de drieharingstraat <3

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 09:58

linnnh schreef:
Niet helemaal in Utrecht, maar aan de rand van Utrecht;
http://www.restaurantvandaag.nl/vandaag-utrecht/
Vandaag. Onbeperkt eten uit alle werelddelen. Super leuk en lekker, ook voor grote groepen!

Dat wilde ik dus ook opperen, mijn idee helemaal! Kan iedereen zelf uitzoeken wat ie wil. Goed betaalbaar en reuze gezellig! Ik vind het altijd echt een aanrader hoor, zeker met een grote groep! Parkeren is er ook prima te doen (en gratis....en dat is niet in Utrecht centrum).

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 10:02

Enige nadeel is met het ov of niet? Met een groep is vandaag inderdaad wel leuk. Ik ben zelf niet zo van die grote ketens maar je kan er zeker wel een lekker hapje eten.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-15 15:27

La Cubanita zat helaas al vol zaterdag, we hebben nu gereserveerd bij Le Connaisseur :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-15 15:33

Laat even weten hoe dat was! Ben ik wel benieuwd naar :Y)

123321

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-15 09:20

Courses schreef:
Laat even weten hoe dat was! Ben ik wel benieuwd naar :Y)

We hebben gisteren allemaal heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening, goede porties, grote glazen drinken en de prijs is ook top, we waren uiteindelijk 20 euro pp kwijt :)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:33

Leuk dat het jullie is bevallen en inderdaad is de prijs ook erg leuk om eens uit eten te gaan, wij gaan er wel eens met een groep collega's eten.

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:46

Ouzerie To-Steki aan de oude gracht!
Heerlijke Griekse mezzes. Eerlijke prijs. En eigenaar Nikos is echt heel aardig.
Met zo'n groep zou ik wel even reserveren van te voren.
Dan kan je beneden in de kelder zitten, hebben de romantische 2persoons tafeltjes boven er geen last van!

Als je meer van Spaanse tapas houdt kan je ook naar ELE, ook aan de oude gracht. Met een beetje mazzel is eigenaar Fermin er voor de live muziek op z'n gitaar. 'En nou is allemaal doe mee klappen voor goeie energie voor deze mooie dames, olé!!!'

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-15 09:53

Als je even leest, zie je dat ts een restaurant heeft gevonden en al is weggeweest :+

Oliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-15 10:18

Cubanita in Utrecht is toch echt met een groepsmenu hoor. Misschien als het niet zo druk is dat het wel van de kaart kan, maar normaal gesproken niet.

Restaurants die ik zou aanraden:
- Swarte Vos. Tapas/pincho restaurant aan de oude gracht. Dus op loopafstand van het station. Super lekker en een keer wat anders dan de standaard gehaktballetjes in tomatensalsa enz.
- Beers and Barrels. BBQ food. Is redelijk nieuw, altijd druk. Zit ook in de werfkelder aan de oude gracht. Serveren super lekker vlees. Echt een aanrader, ook met alleen vrouwen.
- Yumca. Soort thais/aziatische tapas. Zit midden in het centrum aan de voorstraat. Heel betaalbaar en echt ontzettend lekkere en vers