Dat soort eieren, daar heb ik geen problemen mee. Maar supermarkteieren, zelfs bio, vind ik niet diervriendelijk genoeg.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
roxiie schreef:Ik weet niet zo goed hoe ik mij eigen eet/leefstijl moet omschrijven.
Als ik anderen vertel wat ik eet/niet eet krijg ik meteen de stempel veganist.
Zelf noem ik mezelf liever uitgebreide vegetarier. Ik gebruik geen zuivel, honing, eieren etc.
Maar ik heb wel huisdieren en mijn paarden dragen wel tuig van leer.
hannahaapje schreef:Leffroi schreef:Wat ik me wel altijd afvraagt. Mits het biologische scharrelkippen zijn, wat is er mis met het eten van eieren? Daar doe je geen dier mee kwaad toch? Of...? (Puur interesse hoor, wil absoluut geen discussie hiermee opstarten)
Er gaan in Nederland elke dag twee miljoen haantjes van een dag oud door de versnipperaar omdat ze niets waard zijn.
hannahaapje schreef:Leffroi schreef:Wat ik me wel altijd afvraagt. Mits het biologische scharrelkippen zijn, wat is er mis met het eten van eieren? Daar doe je geen dier mee kwaad toch? Of...? (Puur interesse hoor, wil absoluut geen discussie hiermee opstarten)
Er gaan in Nederland elke dag twee miljoen haantjes van een dag oud door de versnipperaar omdat ze niets waard zijn.
Hanmar schreef:Aangezien dit topic voornamelijk gaat over recepten/voedingsmiddelen, denk ik dat dit topic beter past op VT. Daar verplaats ik jullie dan ook heen
MWS -> VT
8nnemiek schreef:Gebruiken jullie ook verdikkingsmiddelen als agar agar en xynthaangom als vervanger voor gelatine? Ik wil graag eens een zakje meebestellen van pit&pit, maar ben benieuwd of het net zo goed werkt.
Cinnepin schreef:Vraag voor ts : Hoe ziet jouw zadel etc eruit dan? Is toch ook leer?