Ongezond: arretjescake. Volgens mij heb ik nog nooit iets gemaakt met zo veel kcal!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
secricible schreef:Hazelnoot schuimtaart gaat het niet worden, ik moet op woensdag voor het laatst werken en als het even kan wil ik het op zondag maken.
Bovendien kan ik niet op tegen de hazelnoten schuimtaart van maison kelder bij ons om de hoek, hahaha.
Jezzi, check! Die gaat direct op het lijstje, haha. Lekker voor mijn collega's behandelaren denk ik ook![]()
Kwarktaart vind ik niet zo leuk, dat maak ik al heel vaak en vind ik te gewoontjes. Heb wel even gedacht aan se vezelrijke verantwoorde kwarktaart, maar wil dan dat het gezond er wel heel erg bovenop ligt. Beetje spot met mezelf drijven mag wel en vind ik ook leuk. Mensen voelen zich altijd opgelaten als ze ongezond eten als ik er ben, dus wil er een kaartje bij doen dat nu ik weg ben ze los kunnen gaan zonder bang te zijn voor de dietist.
Worteltjestaart vind ik wel een leuke, paar worteltjes erop enzo, haha.
Is rocky road een beetje vervoerbaar? Het ziet er wel ultiem uit!
Arretjescake had ik ook al over gedacht, maar wordt zo ongelooflijk messy op de afdeling, tenzij ik 1 persoons porties ga maken...