Als je bij die combi; munt en limoen nog diepvries aardbeien bij doet is ie helemaal lekker!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
XMaaiike schreef:Yes, wij verkopen ze in onze winkels (Expo groningen) 1 voor €9.99 en 2 stuks voor €17.99.
gaan als een tierelier
Zelf vind ik met mango erg lekker, na 2 min nieuw water erin zit de smaak er al weer aan en gaat enkele dagen mee voordat de mango niet meer helemaal goed is. Dus je kunt hem lekker vaak opnieuw vullen.

xlovelove schreef:XMaaiike schreef:Yes, wij verkopen ze in onze winkels (Expo groningen) 1 voor €9.99 en 2 stuks voor €17.99.
gaan als een tierelier
Zelf vind ik met mango erg lekker, na 2 min nieuw water erin zit de smaak er al weer aan en gaat enkele dagen mee voordat de mango niet meer helemaal goed is. Dus je kunt hem lekker vaak opnieuw vullen.
Zijn die er nog? Haha
Anders kom ik morgen even langs!
Ik lees bij sommige mensen ook dat het lang duurt voor de smaak erin trekt? Verschilt dat echt per fruit of valt het reuze mee?
Ben erg benieuwd naar de verschillende combi's haha, zie al lekkere voorbij komen! xlovelove schreef:Als ik er een heb zal ik het eens uitproberen!Ben erg benieuwd naar de verschillende combi's haha, zie al lekkere voorbij komen!

xlovelove schreef:Ik hoop het ja! Drink namelijk veel te weinig water, dus kan het goed gebruiken haha!
Ben benieuwd, houd ons op de hoogte!
. Angelaa2 schreef:Ik drink eigenlijk ook standaard te weinig, dus ik hoop dat ik het leuk en lekker blijf vinden.
Ik vind wel dat de flessen erg qua prijs verschillen en helaas niet overal voor een leuke prijs verkrijgbaar zijn. Anders had ik er nog een paar gekocht

Missy_ schreef:Ik zit te twijfelen om deze te bestellen;
http://www.kkec.nl/xd-design-waterfles- ... blauw.html
Het duurt bij Fonq erg lang voordat ze weer leverbaar zijn en dit is hetzelfde merk, dezelfde fles.
Is er iemand die ook deze fles heeft en zo ja, hoe bevalt die?

Missy_ schreef:Diepvriesfruit is ook een goeie inderdaad! Laat je het dan eerst ontdooien voordat je het in de fles doet?
Ik heb hier toevallig nog aardbei en munt liggen, denk dat dat de eerste combo wordt
Doe je trouwens dat hele filter vol, of kan het ook iets minder of heeft dat dan weer effect op de smaak.. :p
Het geeft mij op deze manier genoeg smaak