In Lissabon in de supermarkt kwam ik ze tegen! Meteen ingeslagen natuurlijk! Haha. Onze C1000 had ze ook maar sinds de Jumbo inderdaad niet meer. Misschien onze Nettorama maar eens geen onderzoeken
Ilsiie
Geplaatst: 04-06-15 14:18
Bij Jumbo klagen dat je die weer in het schap wilt. Dat zeggen ze namelijk; als ze iets niet in het assortiment hebben en je vraagt erom dan doen ze het (al dan niet tijdelijk ) wel in het assortiment.
"Voor ál uw boodschappen
Enorm assortiment
Bij Jumbo heb je keuze uit een enorm assortiment: A-merken, het Jumbo Huismerk en budgetmerken. Zo’n uitgebreid assortiment vind je nergens anders. Toch kan het gebeuren dat een product niet voorradig is of dat we een product niet in het assortiment hebben. Laat het ons weten! Wij hebben misschien een goed alternatief voor je. En anders halen wij het gewenste product binnen twee weken in huis."
Dames jullie heben zojuist jeugdsentiment bij mij omhoog gehaald. Ik mocht die vroeger altijd als beloning mee nemen na het boodschappen doen. O wat heb ik nu zin in die donuts
Dat word een tripje Duitsland, tijdelijk of altijd in het assortiment?
Yinthee
Amadeus <3
Geplaatst: 04-06-15 23:03
Volgens mij hebben ze die hier bij de Jumbo wel gewoon hoor.. Tenminste poosje terug hebben we ze daar nog gehaald, niet exact in dat doosje maar wel diezelfde plakkerige ouderwetse. Zal volgende keer als ik er ben eens kijken. Want dan moeten ze ze inderdaad gewoon in elke Jumbo kunnen bestellen
Oooo... Ik zoek ze ook al tijden! Sinds ik ze niet meer mag/kan eten door voedselintoleranties en allergieën wil ik er nog een keer een eten (heb er ineens zoveel trek in) en heb daar even ziek zijn voor over! Had een hapje genomen van die vd appie maar was inderdaad niet lekker en te droog!
Ja man wat smacht ik naar een dunkin' donuts hier...
In Tokyo was er een mr donuts, leek wel een bakkerij aanbod met echt iets van 100 verschillende donut smaken Ik weet waar ik iedere dag heen ga als ik weer op vakantie ga
Heeft al iemand gevraagd bij de Jumbo? Mijn vriend heeft er tijdelijk gewerkt (jammer dat er toen niet aan gedacht heb!), maar hij zegt wel dat de Jumbo andere leveranciers heeft dan de C1000 en Super de Boer e.d., dus de kans bestaat dat ze het gewoon niet kunnen leveren. Maar niet geschoten is altijd mis!
Oh god ja die zijn lekker! Zoek die in Belgie al lang maar ook hier vind je die niet! Heb ze in Canada zo vaak gegeten! In de Walmart kon je een pak van 6 kopen voor 1 dollar, man ik was verslaaaaafd!:)
DaraBariton
Geplaatst: 15-06-15 22:02
Dekamarkt heeft in vergelijking met andere supermarkten nog wel plakkerigere donuts. Tenminste vind ik dan haha