Daantj__ schreef:Naath86 schreef:Dat is dus echt onzin! Koolhydraatarm betekent inderdaad dat je lichaam op vetten gaat leven, maar ik ben hier nu ook al sinds januari mee bezig en het werkt echt veel beter! Zelf vind ik ook dat ik er beter door in mijn vel zit en ik merk het aan mijn lichaam als ik weer brood of aardappels heb gegeten.
Als je op Bokt zoekt kom je een paar goede topics tegen.
[HK] De Koolhydraatvrije bokkers
[VT] Koolhydraatarm & Gezond
Mag ik vragen hoeveel jij per week af valt? Of de 2 kilo die TS realistisch is? Het klinkt mij namelijk als een droom in de oren. Maar vind het moeilijk te geloven want het is toch wel echt veel.
Ik zelf wil heb wel eens gekeken naar koolhydraatarm dieet, niet alleen om af te vallen maar ook om beter te voelen. Dus ik ga die topics even doorlezen
De eerste week viel ik wel 2 kilo af, daarna ging het langzamer. Het ligt er uiteraard aan hoeveel je kwijt moet. Ik ben vanaf februari bezig en ben sindsdien 6,5 kilo kwijt. Ik wil ongeveer nog vier kilo eraf en dat zal wat langer duren. Ook ben ik in de weekenden minder streng geworden omdat ik soms toch ook gezellig met mijn vriendje mee wil eten. Maar ik eet nog steeds een stuk minder koolhydraten en bevalt me sowieso gewoon heel goed. Ik weet niet hoeveel TS in totaal kwijt wil, maar 2 kilo in de week zou de eerste weken misschien kunnen, maar daarna niet meer..
) anders pas je op je bruiloft niet meer in je op maat gemaakte jurk
.
Zo weinig khd eten is erg lastig en je moet ontzettend bewust bezig zijn met wat je eet...