purny schreef:Verse groenten. Geen biologisch vlees. Want wie kan me echt vertellen dat het echt biologisch is. Wat ik wel vind is dat sommige mensen echt doorslaan in biologisch eten
Klopt.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sizzle schreef:Mijn mening:
Niet zo moeilijk doen![]()
Gewoon niet te veel/ geen kant en klaar maar verder vooral niet te veel trends proberen te volgen.
De meeste mensen worden gewoon oud met aardappelen, groente, vlees en een appeltje voor de dorst
purny schreef:Geen biologisch vlees. Want wie kan me echt vertellen dat het echt biologisch is. Wat ik wel vind is dat sommige mensen echt doorslaan in biologisch eten

Ook erg lekker, maar daar ook weer geen zooi aan toevoegen.
jesito schreef:Maar laten we het over suikers hebben.
Geraffineerde suikers zijn niet goed, zoetjes ook niet meer, zoetstof ook niet, palmsuiker en rietsuiker was beter of toch niet, toen kwamen we bij stevia dat komt van een plant dus dat komt wel goed.
Niet dus want de gemalen versie in de potten is wit terwijl de plant groen is dus.......
Ik word hier vaak helemaal wild van en ik heb nogal wat van die voedingsfreaks om me heen.
Iedereen lijkt ook iets anders voor gezond aan te zien en dan heb je nog sommige die compleet doorslaan.
right.. De pil heeft mijn ongesteldheid behoorlijk in de war geschopt.. soja totaal niet, ik kon er de klok op gelijk zetten.