Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Utixo schreef:Quiche maken! Gaan bij mij altijd veel eieren in, er staan er hier nu 2 in de oven en heb 22 eieren gebruikt.
Bladerdeeg als taartbodem, eieren en flink wat geraspte kaas mixen, groente erdoor die je lekker vind, en laten garen op 160 graden in de oven. Ook lekker als koud tussendoortje.
Stiperdestip schreef:Utixo schreef:Quiche maken! Gaan bij mij altijd veel eieren in, er staan er hier nu 2 in de oven en heb 22 eieren gebruikt.
Bladerdeeg als taartbodem, eieren en flink wat geraspte kaas mixen, groente erdoor die je lekker vind, en laten garen op 160 graden in de oven. Ook lekker als koud tussendoortje.
22 eieren?
. Hen het ooit met minder eieren geprobeerd, maar dat vind ik niets. Nu moet ik wel zeggen dat ik er meestal roomkaas doorheen gooi, en het geheel anders niet stevig genoeg wordt.
, dan is de springvorm gevuld me ei
verootjoo schreef:Eas_Mon schreef:Als je over hebt evt. schenken aan een locaal bijv. verpleeghuis? Deze kunnen er ook lekkers van maken.
Ik mag hopen dat die ze niet gaan gebruikenin het kader van hygiene e.d...
. Waarom zouden deze eieren minder hygiënisch zijn? Utixo schreef:verootjoo schreef:
Ik mag hopen dat die ze niet gaan gebruikenin het kader van hygiene e.d...
De eieren uit de supermarkt komen ook uit een kip hoor. Waarom zouden deze eieren minder hygiënisch zijn?