En anders voordat je gaat werken wat groots eten? En dan in je pauze nog een broodje (ook al heb je dan geen honger, meer met het idee dat het later niet meer kan)?
En smoothies zijn altijd lekker
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat is wel een idee (voor een andere keer dan, mn moeder vermoordt me waarschijnlijk als ik daar nu mee aan kom zetten).MorganeR schreef:Nee gezond zal het wel niet zijn, ik eet ook van tevoren thuis wel een maaltijd hoor. Vaak twee tostis, of soep met brood, of groente.
En uuh... Kip hoort helaas niet bij vegetarischMaar dat is wel een idee (voor een andere keer dan, mn moeder vermoordt me waarschijnlijk als ik daar nu mee aan kom zetten).
Plien, ik eet de rest van de dag een boterham 's ochtends, een halve boterham om 10, een hele boterham en fruit om 12, fruit of een koekje tussendoor en normaal gesproken avondeten om 7.
Elena, volgens mij denk je dat het om 5 tot 9:15 's ochtends gaat, het gaat om de avond haha.
Ik at dan na mijn kassadienst thuis nog een broodje ofso. 
MorganeR schreef:Ja, nu je het zegt eet ik inderdaad op zo'n dag alleen brood... Nog niet over nagedacht.
Ik zou het wel kunnen vragen inderdaad, maar dan wil ik ook zeker weten dat het écht niet anders kan.
soloro, dat was dan mijn 'dagelijkse' schema, dus op de dagen dat ik niet werk. Als ik wel werk eet ik rond 4 uur iets van een gevulde soep of een tosti, en dan in de pauze weer iets, en dan vaak 's avonds laat nog wat, afhankelijk van hoe moe ik ben.
Zorg echt dat je een "echte" maaltijd binnen krijgt
Soep kan wel idd, maar ik denk dan eerder aan iets van pasta of rijst of aardappelen etc
Maar je moet zelf doen waar jij je prettig bij voelt, maar ik merkte dat ik geen honger had tijdens het werken als ik van te voren echt een maaltijd at
antje_vip schreef:Pannenkoekjes maken van 2 eier en 1 banaan. Dat vult echt enorm

MorganeR schreef:Elena, volgens mij denk je dat het om 5 tot 9:15 's ochtends gaat, het gaat om de avond haha.
avond is 17.00 tot 21.15h

MorganeR schreef:Nee ik noem twee tostis gewoon 4 sneetjes met kaas (en 3 dus 6)![]()
Dat zou wel zo kunnen zijn inderdaad, nooit echt over nagedacht... Helaas is het op school ook niet heel makkelijk om iets anders dan brood mee te slepen haha.
) een goed gevulde smoothie.