- maar ik mag gewoon 'lactosevrije' producten gebruiken (alleen roomboter officieel niet). Dus ik zou dit even navragen bij de diëtiste, stel dat het wel mag dan vergroot het je mogelijkheden enorm. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
- maar ik mag gewoon 'lactosevrije' producten gebruiken (alleen roomboter officieel niet). Dus ik zou dit even navragen bij de diëtiste, stel dat het wel mag dan vergroot het je mogelijkheden enorm.

hoe jonger hoe lekkerder ik het vind had normaal altijd 40+ kaas maatje987 schreef:Der zijn nog veel dingen die ik niet mag zal ze ff opzoekeb
Als dit op het etiket staat mag ik het niet
Melk , melkbestanden , wrongel , wei , weipoeder , melkpoeder , melkderivaat , caseinaat , caseine , melkeiwit , gehydrolyseed melkeiwit , margarine , roomboter , boterconcentraat , boterolie , boter(poeder) , melkvet , melkzout , lactose en melk suiker
Dit is alles zo,n beetje wat ik tot nu toe weet ik mag best veel niet meer
Brood , boter , margarine , halvarine , bak en braadvet , mayonaise , salades , sauzen sladressing , sommige vleeswaren , worst ,chocolade , koek , gebak , cake , snacks , snoep , zoutjes , chips , kroepoek , groente a la creme , kant en klae maaltijden , aardappelpuree uit zo,n zakje , pizza , panenkoeken , flensjes , poffertjes , soep (zelf gemaakt zonder zakjes mag wel) , kruidenmixen , mixen voor saus en jus
Dit is alles wat ik tot nu toe weet woensdag hoor ik sws meer maar ben erg benieuwd naar recepten
maar mijn moeder regelt gelukkig alles voor me
en ze had ook met de dietist gebelt natuurlijk en die had ook al wat dingetjes uitgelegd