Jammer, ze lagen er niet meer en we konden ze ergens anders in de winkel ook niet vinden. Volgende week maar weer proberen Ben nu wel erg nieuwsgierig geworden haha
Op de zwarte cross heb ik afgelopen zomer ook gefrituurde sprinkhanen op. Een met citroensmaak en een met chocolade. En nee, ik vond ze niet lekker. Mijn man vond ze ook niet lekker.
Sprinkhanen/krekels wil ik graag eens proberen. Wormen en wat er op lijkt wil bij mij er nog niet in, daar zegt mijn lichaam nog nee tegen. Sprinkhanen zijn wel gewoon te koop dus?
Ik vind zowel sprinkhanen als meelwormen best wel te doen, maar goed, heb sowieso wel een aantal dingen gegeten waar niet iedereen even fan van is.
StillAngel
Geplaatst: 29-01-15 13:42
Oh bah! No thanks. Stoer experiment wel.. denk gelijk aan Fear Factor van vroeger..
AaronYve
Geplaatst: 29-01-15 13:47
Ik heb ze gegeten in het teamuitje van het werk. Moest met een collega 2 gefrituurde sprinkhanen opeten, hij durfde niet dus ik heb ze beide opgegeten. Was niet vies maar zal ze zelf nooit kopen. Weinig smaak behalve het gefrituurde smaakje. Wormen zou ik echt nooit eten die durf ik niet eens vast te pakken.