Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Selket schreef:Klinkt allemaal heerlijk, maar ben ik de enige die na zo'n gezonde snack gewoon nog steeds zin heeft in een een 'echte' snack? Vandaag tussendoor ook al yoghurtje met fruit, mandarijntjes en meloen gehad, maar dat doet niets af aan het gevoel zin in zak chips/reep chocola..![]()
)Selket schreef:Klinkt allemaal heerlijk, maar ben ik de enige die na zo'n gezonde snack gewoon nog steeds zin heeft in een een 'echte' snack? Vandaag tussendoor ook al yoghurtje met fruit, mandarijntjes en meloen gehad, maar dat doet niets af aan het gevoel zin in zak chips/reep chocola..![]()
Quidou schreef:Kikkererwten uit laten lekken, kruiden erop (paprika poeder, knoflook, kurkuma, of wat je lekker vind) en dan 20 min roosteren op een bakplaat met een bakpapiertje in de oven!

Yucca schreef:Dit dus! Ik spoel ze af, dep ze droog en kruid ze met zout, paprikapoeder en cayennepeper. 20 minuten in de oven is te lang, ik vind ze zelf na 10-15 minuten het lekkerste. Je kan ze ook als zoete variant maken met honing/kaneel.
Hiermee heb ik echt het snack-gevoel!
Goed idee met honing en kaneel ga ik ook een keer proberen, klinkt lekker!
Met verantwoorde tussendoortjes, suikervrij, glutenvrij, histaminevrij, lactosevrij.