Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Probeer af en toe inspiratie op te doen op veganistische websites. Wil aankomend jaar wel zoveel mogelijk veganistisch gaan eten Loei schreef:Ik wil heel graag die uitdaging aan gaan. Ik eet de laatste tijd namelijk steeds met meer moeite vlees. Tijdens het avondeten sla ik de vlees al over, puur omdat ik er niet van houd. Wel vind ik de frikadel of kroket bij de friet nog wel eens lekker, dus daar zou ik ook van af moeten... Maar zou het wel willen proberen.
Wel vis zoals je zegt. Vinden jullie het ook altijd zo irritant als mensen gaan vragen waarom je vegetarisch bent en vervolgens een enorme discussie erover aangaan?
Clemency schreef:Ik ben ook bijna 2 jaar vegetarisch.Wel vis zoals je zegt. Vinden jullie het ook altijd zo irritant als mensen gaan vragen waarom je vegetarisch bent en vervolgens een enorme discussie erover aangaan?
8nnemiek schreef:Op brood: vleesvervangers, pindakaas, hazelnootpasta, sla met komkommer, appelstroop, honing, banaan, speculaas.. En ook wel eens echte zoetigheid hoor![]()
Tomatensaus maak ik idd altijd zelf, maar er zijn ook heel veel vegetarische sauzen te koop hoor
).
Ik eet wel ei en melkproducten! MyLittleLove schreef:Als je wel vis eet ben je niet vegetarisch maar pescotarisch.
Ik eet al ruim 5 jaar geen vlees meer. Heb het ook een keer geprobeerd maar meteen uitgespuugd omdat ik het niet meer lust.

Lijkt me vanzelfsprekend dat jullie me snappen als ik dat zeg.