Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
bliver schreef:lieveli schreef:Voorgerecht doe ik niet aan, te veel gedoe en met mijn hoofdgerecht en nagerecht zit hij echt bomvol.
Pasta houd ik zelf niet van tenzij het echt overladen is met blauwe kaas dus dat doe ik hem nog maar niet aan
Lekker worstje als voorgerecht!

Zit wel vlees (kip) in, dus denk dat voor nu niks voor je is.
)
Als dressing maak ik meestal een mengseltje van (Griekse) yoghurt, gemalen peper, peterselie of bieslook en knoflook, al is dat laatste niet echt aan te raden op een date.
Verder maak ik dan nog een soort 'taart' van opgestapelde wraps, besmeerd met rode pesto en een laagje geraspte kaas. Even 10 min. in de oven en het is klaar. Ik snijd 'm zelf altijd in twaalven maar bv in zessen kan natuurlijk ook. Smaakt overigens prima bij een prosecco of koud biertje.
Hij neemt me maar mee uiteten
_Nelleke_ schreef:Wacht even dus je wil iets wat je naast de ovenschotel met groenten (ik zou trouwens de aubergine vervangen voor pastinaak of wortel voor de smaakbalans) en aardappel kan serveren toch? En dan liefst vegetarisch. En dan liever niet zo'n burger uit de supermarkt maar iets creatiefs...
Euhm, ik zou dan kijken naar een hartig polentakoekje gevuld met parmezaan of blauwe kaas of iets dergelijks. Of je houdt het polentakoekje vrij 'neutraal' van smaak en serveert er een sausje bij met een vleugje blauwe kaas.
Best moeilijk om iets vegetarisch te bedenken naast ovengegrilde groenten met tijm/rozemarijn. Dat is al best hoog op smaak. Dus je moet iets hebben wat daar niet bij wegvalt. Vandaar dus de parmezaan of de blauwe kaas.
Barbabientje schreef:NietHij neemt me maar mee uiteten