Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pairadice schreef:MalaQ schreef:Ik houd alleen zoooo ontzettend van chocola en wijn.. Dat zijn mijn valkuilen. Chips, frisdrank e.d. eet en drink ik daarintegen echt nooit..
Wijn is plantaardig en kan ook biologisch en cacao is een natuurproduct. Daarnaast is rode wijn goed voor hart en vaten. Niks mis mee lijkt me!
Anoniem schreef:Er zit wel verschil in bio voedsel hoor. Ik vind de bio producten van AH niet echt bio en vraag me af hoeveel er daarmee geschipperd wordt.
E621 proef ik meteen, in alles waar het in zit. Mijn man verbaast zich er soms over.
Als je bio eet maar bijvoorbeeld wel normale kaassaus oid uit zakjes erbij eet zul je nooit goed het verschil kunnen proeven.
Ik bak ons eigen brood, hier eten we niets dat voorgeproduceerd is. Soms zondigen we wel eens met pizza oid maar dat is toch nooit zo lekker als wanneer ik zelf een bio plaatpizza maak.
Mac= echt bah. Ik kreeg er altijd al darmproblemen van en een zwaar en moe gevoel in mijn lijf.
Ik kan je een bio burger laten proeven van het Ecolaer, daarna haal je die van de Mac er altijd uit als ze je ermee voor de gek zouden willen houden. Daar zit zo'n enorm verschil in.
De bio burger van de Lidl daarentegen is weer niet te eten. Er zit echt enorm verschil in kwaliteit en smaak.
Anoniem schreef:Er duiken steeds meer berichten op als deze over "frankenfood" en "frankenbijen'" en bijensterfte.
http://dreamingabeautifulworld.blogspot ... s.html?m=1
Ik vind het een naar idee, overal zo aan sleutelen. Wanneer ik van bio mais popcorn eet krijg ik geen darmproblemen maar wanneer ik de GM popcorn van de bioscoop eet dan wil je niet weten wat mijn darmen daar 3 dagen lang van doen. Dat geeft toch wel aan dat het minder goed is voor je.
fourseasons schreef:Lijkt wel alsof dit een trend word. Iedereen doet het tegenwoordig ineens. Ik vind het in ieder geval dikke onzin. Ik eet al heel lang zoals nu en ben nog niet dood dus het zal wel goed zijn. Bovendien krijg je tegenwoordig overal kanker dus ik blijf lekker eten wat ik wil.

karuna schreef:Superfoods is heel iets anders dan bewust eten trouwens. Dat is ubergezond proberen te zijn.
Dus de rest van de week hoef ik geen ongezonde troep meer. 
denice schreef:Daar let ik eigenlijk nooit op, ga ik vanaf nu doen!
Eten jullie sojaproducten? Sojayoghurt, bestaat dat bijvoorbeeld?
denice schreef:Daar let ik eigenlijk nooit op, ga ik vanaf nu doen!
Eten jullie sojaproducten? Sojayoghurt, bestaat dat bijvoorbeeld?