Ik ben vertegenwoordiger en eet wel brood onderweg.
Heb een flinke broodtrommel en die onder het rijden op schoot. En zo blijft mijn auto echt wel netjes als ik een boterham met sla en kaas en walnoot bijv. Weg-knaag. Ook kant en klare kaascreakers (die blijven krokant in de broodtrommel) kruimelen netjes in de bak.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 02-09-14 10:17
Koude wraps met kipfilet/zalm, hüttenkase, beetje zout en peper en komkommer! Heerlijk en het kruimelt niet!
Yucca
Geplaatst: 02-09-14 12:07
Inderdaad een wrap met roomkaas, kipfilet plakjes en wat rucola. Oprollen en in folie, kan je hem zo uit de hand eten. Kan je trouwens ook met pannenkoeken doen (met zoet of hartig beleg). Voor extra's zou ik bananen, wortelen, noten en koude aardappel eten.
Misschien kan je in de auto een soort schort of slab (haha) omdoen als je gaat eten?
goede Ideen die wraps ( maak dan wel de vega versie haha)
genja
Geplaatst: 02-09-14 19:50
Volgens de arbeidstijden wet heb je volgens mij na 4,5 of 5,5 uur werk recht op een half uur pauze. Kan niet gezond zijn om iedere dag maar gewoon door te rijden en niet even rust te nemen. Al ga je maar even kwartier ergens stil staan om even te eten en te drinken en je moet neem ik aan ook een keer naar de toilet. Je moet jezelf ook gewoon die tijd gunnen. En geen baas die daar wat tegen kan doen.
ahh die Goedemorgen is lekjer inderdaad en niet zo duur!
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-15 18:49
even een kleine update . inmiddels eet ik smorgens 4 sneeën brood en met het werk 2 . ik eet verder niks op de dag en drink frisdrank. ik kon toch niet genoeg energie verkrijgen uit water. wat ik wel mis is dus een soort powerfood ? ik merk dat als ik de frisdrank weglaat ik slap word en traag. ik kan makkelijk 1 dag zonder. maar word daarna echt slapjes hebben jullie daar nog een goede vervanger voor ?
Frisdrank zit suiker in dus daar loop je dan op. Maar het is geen wonder dat je zonder pauze slap wordt. Snap ook niet dat je dit wilt. Je gaat op een gegeven moment minder opletten. Dus niet doorgaan en gewoon je pauzes nemen.
zouden 2 appels volstaan? ik heb het wel geprobeerd in het begin maar toen at ik alleen nog maar die 2 appels en Verders niks. ga je dan niet teveel eten ? daar ben ik altijd een beetje bang voor
Anoniem
Geplaatst: 22-02-15 20:03
Hoezo teveel eten? Alle calorieën die je binnenkrijgt door middel van frisdrank, kun je beter binnenkrijgen door middel van voedsel. Vind alleen appels als tussendoor wel karig, er is veel meer soorten fruit te koop! Daarnaast kun je ook denken aan noten bijvoorbeeld, of muesli repen.
noten moet ik stilstaan vette handen enzo haha dat was geen succes. ik ga maar eens bij de lid een zak appels halen en in de bus leggen
Grit
Geplaatst: 22-02-15 20:19
Je maakt het jezelf wel moeilijk hoor. Hoe denk je dat alle andere duizenden mede chauffeurs het doen? Gewoon volgens je eigen eetpatroon eten. Sommige dingen zijn misschien niet handig in de auto, maar er is meer mogelijk dan alleen appels en brood
little_birdy
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-15 20:20
dat is mijn eetpatroon eigenlijk haha . ik eet smiddags nooit meer als brood
Grit
Geplaatst: 22-02-15 20:21
Nou, probleem opgelost
DatBenIkNou
Geplaatst: 22-02-15 20:22
Ik eet ook gewoon in mijn bus. Thermoskan koffie mee, 3 boterhammen en een plak ontbijtkoek kom ik de dag wel mee door hoor!
sunnybellami
Geplaatst: 22-02-15 20:23
Smoothies maken voor onderweg, of gewoon een stuk fruit. Bakje kwark?
Plak ontbijtkoek vult altijd goed. Je kan zelf heel goedkoop sportdrank maken door wat suiker en zout op te lossen in water, suiker om te verbranden en zout om vocht vast te houden en het lichaam heeft ook wel een kleine hoeveelheid zout nodig. Misschien helpt een beetje citroensap met de smaak van dit water. Kokoswater is ook heel goed, bevat allerlei mineralen maar ik niet heel goedkoop. Als je het lekker vind kun je een pakje karnemelk meenemen. Ik vind karnemelk altijd goed vullen. Gedroogd vrucht en noten zijn eerder genoemd en zijn ook goed. Gekookte eieren meenemen op je brood of zo.