Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. Vast herkenbaar!
)druppeltje schreef:Net heb ik voor komende week haar fruit gemaakt. Appel/Banaan gestoomd (7 minuten) en daarna geblenderd. Zo lekker! Zou het zelf haast op willen eten.
Zijn jullie ook al bezig met brood? Ik vind het zo eng, ze verslikt zich steeds....
millennium schreef:Van wanneer is jullie meissie Sizzle?
Banaan met appel stoven, dat is ook wel een goeie! Hier vandaag als fruithapje appel-perenmoest met een liga gehad. Jum! En als avondeten bloemkool-broccoli, niet zo bijzonder. Alles gaat er nog wel steeds erg smakelijk in, het is net een baby-vogeltje welke op een wormpie wacht, zo zit hij met zijn mondje open te wachten op het volgende hapje. Vast herkenbaar!
(ik snoep trouwens ook vaak een hapje mee hoor, hihi! Gepureerde bloemkool-broccoli smaakt best lekker hoor!)
Meneer krijgt trouwens nu 200 gr. fruit en 200 gr. groenten. Daarnaast nog 4 tot 5 flessen waarvan 1 papfles. En nog lijkt hij onverzadigbaar. Niet huilerig hoor, totaal niet, maar alle flessen gaan tot de laatste drup op, evenals de fruit en groentehapjes. En maar het mondje open houden voor het volgende hapje, ook al is alles op. Vraag me af of ik hem daarom niet meer moet geven ... weet het niet zo goed eigenlijk.