Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
woofie schreef:Dit is al eens eerder testrecept geweest..."kip in een hoed" maar dan de variant met annanas.
scoorde een 8,5
Gwen schreef:Bij ons was hij ook heerlijk, we geven beiden een 8,5, en ik zat er ook al aan te denken om hem binnenkort als verjaardagstaart te serveren op mijn werk.
De batterijen van de camera waren leeg (net als de reserve), maar ik had hem in een springvorm gemaakt. Was even fröbelen met het bladerdeeg, en omdat we maar met z'n tweeën zijn had ik lagere hoeveelheden van de ingrediënten gebruikt, maar hij was echt heel erg lekker, Vriendje zat helemaal te likkebaarden
. Er is bij ons ongeveer 2/3 opgegaan, dus dan heb ik nog een mooi stuk voor mezelf voor vanavond na het sporten (dan eet ik hem koud of ik zet hem even in de oven, kan allebei prima
). Vriendje eet toch niet thuis en vóor het sporten eet ik nooit.
Ik had hem trouwens gemaakt met een stukje heel fijn gehakte verse gember en met een klein beetje hele hete chilisaus ipv sambal. Verder gebruik ik altijd crème fraîche light of van die Blue Band Finesse of zoiets. De volgende keer dat ik hem echt als maaltijdtaart maak doe ik er prei en paprika bij, dat kan prima, en dan heb je ook meteen je portie groente binnen.