Mac Donalds glazen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

Re: Mac Donalds glazen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:56

Misschien hebben ze elders nog blauwe.Morgen even proberen ;)

Kim_RC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-14 20:57

Rubber_Duck schreef:
Nee hoor, de glazen komen per week :) Alle restaurants zijn als het goed is begonnen met turquoise, bij ons zijn we er al doorheen en nu bezig met paars!
De kleuren komen één voor één dus daarom hebben jullie waarschijnlijk alleen maar 1 kleur. Als je volgende week weer gaat krijg je een andere kleur! En waarschijnlijk kun je ze zelfs ruilen ;)
Ik weet niet precies hoe lang de actie duurt, denk haast 6 weken. Zal zo eens kijken als ik weer aan het werk ga.

Werk nu bijna 4 jaar bij de Mc en wij krijgen als crew de glazen aan het eind van de actie, alle 6, vind deze wel de mooiste van alle :) De vorige glazen heb ik dus ook allemaal, heb er nu in totaal al 18 en er komen er dus nog 6 bij :))

Heb ik het goed, dat afgelopen week(gisteren enz.) blauwe waren? Of welke kleur was dat??

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 02:41

Aloisia schreef:
Rubber_Duck schreef:
Nee hoor, de glazen komen per week :) Alle restaurants zijn als het goed is begonnen met turquoise, bij ons zijn we er al doorheen en nu bezig met paars!
De kleuren komen één voor één dus daarom hebben jullie waarschijnlijk alleen maar 1 kleur. Als je volgende week weer gaat krijg je een andere kleur! En waarschijnlijk kun je ze zelfs ruilen ;)
Ik weet niet precies hoe lang de actie duurt, denk haast 6 weken. Zal zo eens kijken als ik weer aan het werk ga.

Werk nu bijna 4 jaar bij de Mc en wij krijgen als crew de glazen aan het eind van de actie, alle 6, vind deze wel de mooiste van alle :) De vorige glazen heb ik dus ook allemaal, heb er nu in totaal al 18 en er komen er dus nog 6 bij :))

Heb ik het goed, dat afgelopen week(gisteren enz.) blauwe waren? Of welke kleur was dat??

Dat kan! Wij waren eergisteren al door de blauwe heen en nu met paars bezig, ligt er ook aan hoe hard het gaat en hoeveel het restaurant binnen krijgt :) Maar afgelopen week is de actie overal gestart met de blauwe glazen!

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:36

Ze zijn dit jaar erg mooi!
Vorige jaren werkte ik er nog en toen kregen we wel eens z'n setje mee naar huis. Dit jaar dus geen glazen voor mij :D
(Weiger bij de MC te eten).

Overigens zag ik de opmerking:'' Ik ben op dieet '' en een vervolg opmerking van: ''Dan neem je toch een salade''. Kijk eens hoeveel kcal er nog in z'n salade zitten met dressing, je schrikt je wezenloos.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:38

Oooo wat erg, ik laat mij altijd verleiden hierdoor :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 23:40

Komt mooi uit dat ik die nooit met dressing eet ;)

Daarnaast nog even gekeken,met dressing 450 en 270 kcal.Valt nog reuze mee hoor.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:41

fionaf09 schreef:
Vorige jaren werkte ik er nog en toen kregen we wel eens z'n setje mee naar huis. Dit jaar dus geen glazen voor mij :D

Overigens zag ik de opmerking:'' Ik ben op dieet '' en een vervolg opmerking van: ''Dan neem je toch een salade''. Kijk eens hoeveel kcal er nog in z'n salade zitten met dressing, je schrikt je wezenloos.

Haha die opmerking was naar mij gericht, ik was ook niet van plan een salade te bestellen daar tijdens m'n dieet :)) bovendien zit er bij zo'n salademenu alsnog friet toch? Nouja geen goed idee iig, verleidingen zijn ook veel te groot als ik daar eenmaal ben :')

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 00:42

Zit geen friet bij.Zelfs geen aardappels,pasta of rijst erin.

Maar maakt niks uit.Ben er zelf prima mee afgevallen 3 jaar geleden. En eet ze nu dus ook nog steeds zo af en toe,zo vaak ga ik niet naar de mc. Maar das vast ook persoonlijk ;).

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 02:04

Hiee fanatiek spaarder :D inmiddels 3 turquoise en 2 paars. Nog 2 roze en dan ben ik helemaal blij :D we hebben veel verschillende glazen van voorgaande acties, en vind dit model het fijnst.

Appeltje00

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:51

Samiyah schreef:
fionaf09 schreef:

Haha die opmerking was naar mij gericht, ik was ook niet van plan een salade te bestellen daar tijdens m'n dieet :)) bovendien zit er bij zo'n salademenu alsnog friet toch? Nouja geen goed idee iig, verleidingen zijn ook veel te groot als ik daar eenmaal ben :')

Nee het is echt puur een salade + drinken.
Maar er zit wel kip in een ceaser salade. En die kip wordt gewoon lekker in frituurolie gebakken :D
Zo uit mijn hoofd kent de salade 450 kcal en ik weet niet of dat incl. dressing is, maar anders mag je er gerust nog wat kcal bij optellen.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:18

Ik wil de gegrilde kip, scheelt ook weer :)

sandra1312

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 12:27

Ik heb van vorig jaar alle glazen ;D, werkte toen nog bij de Mc en hadden dan altijd een soort 'spel' onder de medewerkers. Als 80% van je verkochte menu's groot waren mocht je een glas mee. Ik heb iedere gast grote menu's aangesmeerd }:)
Werk nu sinds een week niet meer bij de Mc, geen glazen voor mij dus :')
Bij ons was het wel altijd zo dat je de glazen nog mocht ruilen als ze nog in de verpakking zaten. En de laatste week van de actie werden de overgebleven glazen meegegeven.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:49

wij hebben 1 in het blauw en 1 roze

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:52

Vanavond weer naar de mecdrek :D

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:53

Ik spaarde ze ook altijd, alleen mn glazenkast is nu vol met alle mcdonalds glazen :o
Dus deze sla ik over

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 18:57

Ik kreeg nu 2 paarse bij 1 medium menu.... Dus mss idee om te ruilen oid? :-)

Tillie20

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 18:58

Ik heb nu ook een paarse gekregen :o

spotterick

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:42

Oeoe paars zal morgen ook eens langsgaan dan xd

Fotografie91

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:45

spotterick schreef:
Oeoe paars zal morgen ook eens langsgaan dan xd

de paarse was gisteren al op bij onze mac en daar gingen vandaag de groene in :)

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:51

Ik ben vanavond naar de Mac geweest. Ik dacht een paars glas te krijgen maar ik kreeg nog de blauwe.
Wie weet op welke dag er normaal gewisseld wordt?

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:00

Er wordt gewisseld als de blauwe op zijn, dat zal bij het ene restaurant sneller zijn dan bij de andere. Je kan wel vragen of je misschien mag ruilen meestal is er wel iets te regelen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:32

Wij zijn vandaag begonnen met groen!

BlackShadowZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:35

hahaha zo leuk om te lezen dit...
Ik heb 2 jaar bij de mAc gewerkt. En mijn broer en zus zijn er 9 jaar geleden begonnen. Resultaat dat wij allemaal onze kast helemaal vol hebben staan met die rotdingen :')

Fee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:41

Er word niet op een bepaalde dag gewisseld van kleur. We beginnen gewoon aan de volgende kleur als de vorige op is.
Als je hem in het kartonnetje laat kan je hem nog wel ruilen, wanneer de kleur er is die je wil. Je kan dan eventueel van te voren even bellen naar het desbetreffende restaurant om te vragen welke kleur er op dat moment is.

Wij zijn inmiddels al met de derde kleur bezig. Eerst hadden we blauw, paars en nu groen.
Laatst bijgewerkt door Fee_ op 29-07-14 20:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:46

Wij mochten gewoon zelf kiezen welke kleur we wouden. Bij mijn zusje zat er geeneen dus we hebben er nu 4 haha. Maar dit was wel in Duitsland.