Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rubber_Duck schreef:Nee hoor, de glazen komen per weekAlle restaurants zijn als het goed is begonnen met turquoise, bij ons zijn we er al doorheen en nu bezig met paars!
De kleuren komen één voor één dus daarom hebben jullie waarschijnlijk alleen maar 1 kleur. Als je volgende week weer gaat krijg je een andere kleur! En waarschijnlijk kun je ze zelfs ruilen
Ik weet niet precies hoe lang de actie duurt, denk haast 6 weken. Zal zo eens kijken als ik weer aan het werk ga.
Werk nu bijna 4 jaar bij de Mc en wij krijgen als crew de glazen aan het eind van de actie, alle 6, vind deze wel de mooiste van alleDe vorige glazen heb ik dus ook allemaal, heb er nu in totaal al 18 en er komen er dus nog 6 bij
Aloisia schreef:Rubber_Duck schreef:Nee hoor, de glazen komen per weekAlle restaurants zijn als het goed is begonnen met turquoise, bij ons zijn we er al doorheen en nu bezig met paars!
De kleuren komen één voor één dus daarom hebben jullie waarschijnlijk alleen maar 1 kleur. Als je volgende week weer gaat krijg je een andere kleur! En waarschijnlijk kun je ze zelfs ruilen
Ik weet niet precies hoe lang de actie duurt, denk haast 6 weken. Zal zo eens kijken als ik weer aan het werk ga.
Werk nu bijna 4 jaar bij de Mc en wij krijgen als crew de glazen aan het eind van de actie, alle 6, vind deze wel de mooiste van alleDe vorige glazen heb ik dus ook allemaal, heb er nu in totaal al 18 en er komen er dus nog 6 bij
Heb ik het goed, dat afgelopen week(gisteren enz.) blauwe waren? Of welke kleur was dat??
Maar afgelopen week is de actie overal gestart met de blauwe glazen!
fionaf09 schreef:Ze zijn dit jaar erg mooi!
Vorige jaren werkte ik er nog en toen kregen we wel eens z'n setje mee naar huis. Dit jaar dus geen glazen voor mij![]()
(Weiger bij de MC te eten).
Overigens zag ik de opmerking:'' Ik ben op dieet '' en een vervolg opmerking van: ''Dan neem je toch een salade''. Kijk eens hoeveel kcal er nog in z'n salade zitten met dressing, je schrikt je wezenloos.
bovendien zit er bij zo'n salademenu alsnog friet toch? Nouja geen goed idee iig, verleidingen zijn ook veel te groot als ik daar eenmaal ben
inmiddels 3 turquoise en 2 paars. Nog 2 roze en dan ben ik helemaal blij
we hebben veel verschillende glazen van voorgaande acties, en vind dit model het fijnst. Samiyah schreef:fionaf09 schreef:Ze zijn dit jaar erg mooi!
Vorige jaren werkte ik er nog en toen kregen we wel eens z'n setje mee naar huis. Dit jaar dus geen glazen voor mij![]()
(Weiger bij de MC te eten).
Overigens zag ik de opmerking:'' Ik ben op dieet '' en een vervolg opmerking van: ''Dan neem je toch een salade''. Kijk eens hoeveel kcal er nog in z'n salade zitten met dressing, je schrikt je wezenloos.
Haha die opmerking was naar mij gericht, ik was ook niet van plan een salade te bestellen daar tijdens m'n dieetbovendien zit er bij zo'n salademenu alsnog friet toch? Nouja geen goed idee iig, verleidingen zijn ook veel te groot als ik daar eenmaal ben