Mac Donalds klachten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:02

Ik dacht bij het lezen van de titel dat er minstens een grote, dikke, vette spin op de burger zat of zoiets...

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:02

Ik verplaats je topic van LZP naar VT omdat het daar beter thuis past.

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 23:02

Heb net maar even gebeld.. Krijg een nieuwe burger gratis en een ijsje naar keuze. De man van de MC vond het ook wel heel apart dat er frietjes tussen zaten. Had ie nog nooit gehoord ..

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:03

Joh, die persoon die jou geholpen heeft dacht "Die ziet er zo hongerig uit, ik doe er lekker wat patatjes bij voor haar!".

Nee, geintje. Ik denk dat je het best gewoon even langs kan gaan of even bellen. Wees blij dat het een patatje is. Ooit een keer een pleister uit een kroket van de Febo gehaald. De rest van de dag niet meer gegeten...

Edit: Ik zie dat je gebeld hebt. Netjes opgelost hoor! +:)+
Laatst bijgewerkt door Agossie op 25-07-14 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

DonDon

Nou goedzo! Zie je wel. Netjes opgelost hoor. :D

Kinke

ik had opeens een helder moment, ik geef toe, het gebeurt niet vaak, maar ik zocht even op Google op 'klachtenformulier mcdonalds' en poef!!!! Daar was ie, een link met het formulier. Dat kostte me maar liefst 3 seconden.

Kimmotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:04

Oh kijk, dat is nou netjes! :j

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:05

Kinke schreef:
ik had opeens een helder moment, ik geef toe, het gebeurt niet vaak, maar ik zocht even op Google op 'klachtenformulier mcdonalds' en poef!!!! Daar was ie, een link met het formulier. Dat kostte me maar liefst 3 seconden.

Slim idee van je. Nu moet ik zeggen...als ik een klacht heb bel ik ook sneller dan dat ik een formulier ga zoeken :P Is meestal ook sneller opgelost ;)

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 23:05

Ik kon het niet vinden iig. Het enige wat ik kon vinden was een contact formulier en dat zocht ik niet..

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:06

Geef dat ijsje maar aan mij *D

PrinceAmos

Re: Mac Donalds klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 23:07

Haha misschien moet je ook even bellen en een klacht indienen. Ze waren er super makkelijk mee , adres gegevens doorgeven (wat wel lastig was , na 4 x spellen snapte hij het nog niet) en er word een briefje naar je toe gestuurd..

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:08

Ze zijn een keer de helft van mijn bestelling vergeten. Ik heb naar het restaurant gebeld en heb allemaal kortingsbonnen en gratis eten gekregen :j

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:10

PrinceAmos schreef:
Haha misschien moet je ook even bellen en een klacht indienen. Ze waren er super makkelijk mee , adres gegevens doorgeven (wat wel lastig was , na 4 x spellen snapte hij het nog niet) en er word een briefje naar je toe gestuurd..

ik had wel x koude frietjes..
niet lauw maar echt ijskoud :=

maar das al n jaar geleden ofz

horseee6589

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:14

Ach het is de mac.... De kun je geen perfecte burgers verwachten hahah. Ik denk als je een klacht in dient mss een normale burger krijgt maar dat je er veder niks mee bereikt. Want dit gebeurt nou eemaal eens.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:16

Perfect misschien niet, maar wel de juiste ingrediënten. Ik verwacht sowieso al geen perfectie, maar wel warme patat en de juiste ingrediënten in het product wat ik bestel.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:16

pas gelden 4 dagen terug ongeveer had ik een grote ice tea besteld, kreeg het ook inderdaad in een grote maar alleen voor de helft :+ stonden we te wachten bij de macdrive ik dacht ahh laat maar :p

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:19

hup klacht indienen in geen elke restaurant sta je dit toch toe?
Laatste keer heb ik ook goed gemopperd.
We hadden bestel en gemeld dat we het daar gewoon zouden op eten. wordt het helemaal ingepakt voor het mee nemen..
toen we bij tafeltje zaten gingen we de milk shaks kijken aardbei en vanille alleen was de aardbei chocola.
en misten mijn frittes saus

dus toen ook echt wel klacht in gediend

PrinceAmos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-14 23:26

Vind het de laatste tijden wel slordiger worden bij de MC.. Maar goed , misschien vakantie krachten die niet zo goed zijn ingewerkt ofzo?

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:33

Netjes opgelost toch?

Ik had vorige week iets smerigers... Een oorworm in mijn Chinees. Eet smakelijk :r

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:38

Gratis friet! Een vriend van mij doet dit standaard! In Amerika doen ze het ook. Waarom zou je hier een klacht over in willen dienen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:39

Heimdallr schreef:
Gratis friet! Een vriend van mij doet dit standaard! In Amerika doen ze het ook. Waarom zou je hier een klacht over in willen dienen?

Omdat dit niet is wat ze had besteld misschien? :+

Islien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-14 23:41

Doanique schreef:
Heimdallr schreef:

Omdat dit niet is wat ze had besteld misschien? :+

wou ik net zeggen
als ze die wou had ze dat wel vermeld tijdens het bestellen ;)

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 00:37

En als het goed is krijg je dan als antwoord: "dat mogen wij helaas niet doen. Er kan wel van alles àf maar eròp mogen wij niet doen".

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 08:30

pinkie87 schreef:
We hadden bestel en gemeld dat we het daar gewoon zouden op eten. wordt het helemaal ingepakt voor het mee nemen..
toen we bij tafeltje zaten gingen we de milk shaks kijken aardbei en vanille alleen was de aardbei chocola.

Serieus? Loop je dan niet gewoon naar de balie en zegt ik heb de verkeerde shake en ik wil graag de frietsaus?
Fouten maken is menselijk.

pinkie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-14 10:07

kohtje schreef:
pinkie87 schreef:

Serieus? Loop je dan niet gewoon naar de balie en zegt ik heb de verkeerde shake en ik wil graag de frietsaus?
Fouten maken is menselijk.

Tuurlijk wel heb ik ook gedaan maar ze moeten hun werk ook goed doen zou jij het accepteren als jij in een restaurant zat en je zou allemaal verkeerde dingen krijgen enze vergeten de helft enz? Dan zou je ook klagen een Mac donalds is net zo goed een restaurant. Als er 1 ding fout gaat zeg ik oké maar als er vele dingen niet kloppen en niet alleen bij ons waren vele andere mensen die ook 10x op en neer moesten lopen door fouten dien ik inderdaad gewoon klacht in.

Als ik mijn werk fout doe dienen de klanten ook klachten in dus waarom ik niet.