Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kinke schreef:ik had opeens een helder moment, ik geef toe, het gebeurt niet vaak, maar ik zocht even op Google op 'klachtenformulier mcdonalds' en poef!!!! Daar was ie, een link met het formulier. Dat kostte me maar liefst 3 seconden.
Is meestal ook sneller opgelost
PrinceAmos schreef:Haha misschien moet je ook even bellen en een klacht indienen. Ze waren er super makkelijk mee , adres gegevens doorgeven (wat wel lastig was , na 4 x spellen snapte hij het nog niet) en er word een briefje naar je toe gestuurd..

pinkie87 schreef:hup klacht indienen in geen elke restaurant sta je dit toch toe?
Laatste keer heb ik ook goed gemopperd.
We hadden bestel en gemeld dat we het daar gewoon zouden op eten. wordt het helemaal ingepakt voor het mee nemen..
toen we bij tafeltje zaten gingen we de milk shaks kijken aardbei en vanille alleen was de aardbei chocola.
en misten mijn frittes saus
dus toen ook echt wel klacht in gediend
kohtje schreef:pinkie87 schreef:hup klacht indienen in geen elke restaurant sta je dit toch toe?
Laatste keer heb ik ook goed gemopperd.
We hadden bestel en gemeld dat we het daar gewoon zouden op eten. wordt het helemaal ingepakt voor het mee nemen..
toen we bij tafeltje zaten gingen we de milk shaks kijken aardbei en vanille alleen was de aardbei chocola.
en misten mijn frittes saus
dus toen ook echt wel klacht in gediend
Serieus? Loop je dan niet gewoon naar de balie en zegt ik heb de verkeerde shake en ik wil graag de frietsaus?
Fouten maken is menselijk.