Recept Lasagna:
Koop een pakje Mix voor Lasagna van Knorr en volg de gebruiksaanwijzing.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
phormicola schreef:Ik vind Allerhande recepten sowieso geen succes, ook niet zonder de potten en zakjes. Negen van de tien keer smaakt het nergens naar omdat de recepten nauwelijks kruiden en specerijen voorschrijven. Dus Plien, geen nasi recept van de Ah zoeken
. Echt zo een opluchting is dit he
Het klinkt allemaal hartstikke lekker, maar uiteindelijk heb je bijna altijd een smakeloze hap op je bord. AH is wel handig om inspiratie op te doen omdat ze een fijne zoekfunctie hebben, maar vervolgens Google ik naar vergelijkbare recepten
Of ik verzin er zelf wat bij. Many schreef:Daar ben ik inmiddels ook achter inderdaadHet klinkt allemaal hartstikke lekker, maar uiteindelijk heb je bijna altijd een smakeloze hap op je bord. AH is wel handig om inspiratie op te doen omdat ze een fijne zoekfunctie hebben, maar vervolgens Google ik naar vergelijkbare recepten
Of ik verzin er zelf wat bij.

Sabine schreef:Trassie is voor mij echt het wondermiddel. Vroeger wilde ik het huis niet eens in als mijn moeder nasi stond te maken, zo vies vond ik het ruiken![]()
Tegenwoordig doet het me denken aan 'vroeger', aan mijn Indische oma die de hele dag in de keuken in de potten stond te roeren![]()
Nasi goreng zonder trassi is voor mij geen nasi! Toevallig gisteren nog gemaakt, met een simpele boemboe uit de toko, een boemboe mét trassie, en alleen maar natuurlijke ingrediënten, uit Indonesië welteverstaan
Maar je nasi word er echt super lekker van!