Nies_ schreef:Springs schreef:Dacht niet dat in zon korte tijd al veel reacties zouden komen![]()
ben niet de enige dus
Ik voel me door dit topic in ieder geval een minder erge simmerd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

chanel1985 schreef:ALs ik dit zo lees, is mijn eerste gedacht, maken jullie zelf dan geen geluiden? Wat niet anders kan, maar daar ergeren jullie dan niet aan?
chanel1985 schreef:ALs ik dit zo lees, is mijn eerste gedacht, maken jullie zelf dan geen geluiden? Wat niet anders kan, maar daar ergeren jullie dan niet aan?
Ik bedoel, met de mond open eten, ja daar kan je wat aan doen, maar geluiden maken tijdens het eten, vrij natuurlijk lijkt mij. SharonIndezz schreef:chanel1985 schreef:ALs ik dit zo lees, is mijn eerste gedacht, maken jullie zelf dan geen geluiden? Wat niet anders kan, maar daar ergeren jullie dan niet aan?
Iedereen maakt geluid met eten.... Gewoon kauwen... Maar het eten met je mond open of overmatig smakken... Nee dat hoeft niet...
Zo ken ik ook iemand die eet en terwijl die dat doet door zn mond ademt.... Nounou... Net een paard dat slobber eet... Nee sorry ken ik echt niet tegen
. ik heb er mee leren leven, mijn vader is vooral het ergst. Boeren doen vooral mijn broers, keigrappig... not :p.