Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veertje11 schreef:liliekska schreef:oooeeeehhh voor die 97 cent moet ik na school maar even een pakje gaan koipen!
Ehm, je weet dat de ingrediënten kankerverwekkend zijn
*leest dat net*
Veertje11 schreef:http://www.weekendbakery.com/posts/zelf ... o-koekjes/
*gaat zelf oreo's maken als test hoeveel ze verschillen*
*kan niet van het pak afblijven*
*pakt er toch maar 1*

Mjetterd schreef:Veertje11 schreef:http://www.weekendbakery.com/posts/zelf ... o-koekjes/
*gaat zelf oreo's maken als test hoeveel ze verschillen*
*kan niet van het pak afblijven*
*pakt er toch maar 1*
Je weet wel dat cacao poeder de volgende E nummers kan bevatten
524 Natriumhydroxide
525 Kaliumhydroxide
526 Calciumhydroxide
527 Ammoniumhydroxide
528 Magnesiumhydroxide
Ik maak mij er nooit zo druk om, alles is tegenwoordig slecht.
_Cowgirl schreef:Van verbranden in de zon kun je ook kanker krijgen, dan ga je jezelf toch ook niet isoleren? Ik maak me er allemaal niet zo druk om.
Ga jij de supermarkt maar is langs, je wilt niet weten wat ze allemaal in je eten verwerken.
Nynke1 schreef:Wat dacht je dan TS, dat er vitamientjes in zaten? Een keer een rol oreo opeten ga je echt niet dood van, zo lang je het maar niet elke dag doet.
nee dat dacht ik zeker niet.Nynke1 schreef:Ik heb geen idee hoe groot een mini pakje is. Maar een rol koekjes per dag is sowieso niet gezond, of dat nu oreo of iets anders is.
lucaa2 schreef:Ryomieko schreef:Och man, als ik daar toch telkens op zou moeten letten als ik eten koop
Precies, het heeft geen zin om je iedere keer maar weer zorgen te maken over schadelijke stoffen in je eten. Die zijn er toch wel, en valt echt niet direct dood neer na het eten van een koekje
TurdusMerula schreef:lucaa2 schreef:Precies, het heeft geen zin om je iedere keer maar weer zorgen te maken over schadelijke stoffen in je eten. Die zijn er toch wel, en valt echt niet direct dood neer na het eten van een koekje
Natuurlijk val je niet dood neer na het eten van een koekje, of van een rol.
Maar ik denk dat het wél zin heeft om na te denken over dat wat je eet.
Celine_Famke schreef:Veertje11 schreef:Zoek eens op E320 dan zie je een auto, ben er net achter gekomen dat het een soort van benzine is.
En dat nog wel in een koekje?!
is E320 niet gewoon een 'soort' auto?
Een type Mercedes Benz.