Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Beiden marineren in olijfolie, knoflook, zout en peper en vervolgens twintig minuten in de oven. 
Many schreef:Kan mijn bericht niet meer aanpassen, dus maar even zo: waar ik ook spontaan een zomergevoel van krijg, zijn gegrilde groenten. Kan op de BBQ, maar ook in de oven. Paprika, courgette en rode ui op smaak brengen met knoflook, rozemarijn en oregano, olijfolie erdoor en roosteren maar. Kun je 'zo' eten, maar ook bij bijvoorbeeld pasta (met een groene salade) of bij een stukje vlees of vis.
Dat eet ik namelijk ook vaak met gegrilde groenten, haha
Many schreef:Kan mijn bericht niet meer aanpassen, dus maar even zo: waar ik ook spontaan een zomergevoel van krijg, zijn gegrilde groenten. Kan op de BBQ, maar ook in de oven. Paprika, courgette en rode ui op smaak brengen met knoflook, rozemarijn en oregano, olijfolie erdoor en roosteren maar. Kun je 'zo' eten, maar ook bij bijvoorbeeld pasta (met een groene salade) of bij een stukje vlees of vis.

PaulinBijoux schreef:Kipwrap met avocado: (2 personen)
-250 gr. Kipfilet
-1 avocado
-75 gr. rucola melange
-125 ml zure room
-3 bosui
-1 zakje mexicaansekruiden
Kipfilet in lange smalle stukken snijden en met ongeveer 2 lepels mexicaanse kruiden opbakken. Tortillas volgens de gebruiksaanwijzing warm maken.
Alle ingrediënten op een wrap gooien en klaar
(Het is lekker om door de zure room wat peterselie te gooien maar dit is niet nodig)

maar met witte bonen, heel lekker en verfrissend! 
xSlvna schreef:MacaroniSALADE:
- macaroni
- mayo
- augurk (en een beetje van het zoetzure sap)
- komkommer
- kip (geplukt)
- zilveruitjes
- tomaat
Is heerlijk warm, koud "kaal" en met bijvoorbeeld ketchup.