Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Telpeva schreef:Had je er geen suiker bij gedaan? Dan is het heel erg bitter.Donkerblauw schreef:En heel ouderwets met cacaopoeder, suiker en melk? Zo maak je echt de allerlekkerste chocomelk vind ik.
Die poging heb ik gedaan, het resulteerde in een chaos van cacaopoeder op mijn aanrecht, en een chocomelk die niet te drinken waser stond ook geen indicatie op het pak hoe je chocolademelk ermee moest maken, dus ik had er op de goede gok 2 lepels er in gedaan en veel melk. Nadat ik die vieze drap op had heb ik een kwartier staan kokhalzen
Ik zal iets fout gedaan hebben
Ik ben niet zo'n wonder in de keuken, valt het op?
Telpeva schreef:Donkerblauw schreef:En heel ouderwets met cacaopoeder, suiker en melk? Zo maak je echt de allerlekkerste chocomelk vind ik.
Die poging heb ik gedaan, het resulteerde in een chaos van cacaopoeder op mijn aanrecht, en een chocomelk die niet te drinken waser stond ook geen indicatie op het pak hoe je chocolademelk ermee moest maken, dus ik had er op de goede gok 2 lepels er in gedaan en veel melk. Nadat ik die vieze drap op had heb ik een kwartier staan kokhalzen
Ik zal iets fout gedaan hebben
Ik ben niet zo'n wonder in de keuken, valt het op?
Britta31 schreef:Echte cacao gaat bij mij altijd zo klonten,heeft iemand daar nog een tip voor.Het smaakt wel beter dan benco.Maar dat is een goede vervanger.
Telpeva schreef:Donkerblauw schreef:En heel ouderwets met cacaopoeder, suiker en melk? Zo maak je echt de allerlekkerste chocomelk vind ik.
Die poging heb ik gedaan, het resulteerde in een chaos van cacaopoeder op mijn aanrecht, en een chocomelk die niet te drinken was

KarinvdM schreef:Met hazelnootmelk is het overigens ook erg lekker, nog lekkerder eigenlijk.Ik maak het zelf van pure cacao (Body&Fitshop) en amandelmelk en voeg daar wat stevia of palmsuiker aan toe.
Al die kant-en-klare "chocolade"melk zit vol met troep en suikers en de cacao is vaak ver te zoeken...
missRosanne schreef:Melk opwarmen in een pannetje en daar Callebaut chocolade in laten smelten. Heerlijk.
, jullie hebben me zo ver ik ga d'r eentje maken.
*