Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Veertje11 schreef:Bizzybijtje schreef:Courgette en champignon snijden, kip in blokjes en bakken en dan de courgette en champignons erbij. Even wokken, bakje philadelphia tuinkruiden erbij. Dan wat penne koken en erdoor en smakelijk eten
deze ga ik vanavond maken
[/quote]
Sizzle schreef:Courgette/champion burgers. Zelfs mijn niet van groente houdende man vind ze lekker.
Uitje aanbakken, dan een halve tot driekwart courgette en 200g champions in kleine stukjes bruinbakken. Van vuur halen. In een kom 5 boterhammen verkruimelen, courgette mix erdoor, 2 eieren, 2 eetlepels pesto, peper en zout. Burgers van maken en bakken.
Sizzle schreef:Courgette/champion burgers. Zelfs mijn niet van groente houdende man vind ze lekker.
Uitje aanbakken, dan een halve tot driekwart courgette en 200g champions in kleine stukjes bruinbakken. Van vuur halen. In een kom 5 boterhammen verkruimelen, courgette mix erdoor, 2 eieren, 2 eetlepels pesto, peper en zout. Burgers van maken en bakken.
Yasmijntje schreef:Ik heb er echt een hekel aan dus het wordt altijd geraspt en dan door de pasta.. dan is het wel lekker.. nomnom!