Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

CrazyCat schreef:Roti kip massala, maar het is zoveel werk om te maken. (ik haalde het altijd, maar hier in Oostenrijk kennen ze het uiteraard niet)
) een snufje vet-zin, water toevoegen, bouillon blokjes kruimelen en erdoor gooien en even laten sudderen. Vervolgens de voorgekookte aardappelen en de kip er bij gooien zodat dit nog even helemaal gaar kookt, koudenband erbij en tada! Oh ja, ik kook er ook altijd nog een eitje bij. Jammie!
! De kaasblokjes op tafel zijn bij ons dus ook zo op
! Vooral de jonge
!
! *kwijlt* 
Maar lekker! Moos99 schreef:Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie
minikatje schreef:Moos99 schreef:Pesto, champignons en kaas zijn voor mij DE ingrediënten. Ik maak dan ook belachelijk vaak dingen met voornamelijk deze 3 ingrediënten. Bijvoorbeeld: Penne met pesto, champignons en een bult strooikaas. Of: bladerdeeg met een laagje pesto/crème fraise mengsel met daarboven op courgette, champignons, spinazie blad en weer een bult strooikaas uit de oven. Toevallig heb ik net nog een omelet gemaakt met champignons en een plak gesmolten kaas eroverheen. Ik heb zelfs laatst nog een gerecht samen gesteld bestaande uit dus die penne met pesto champignons en kaas, champignons met kaas gevuld uit de oven, ennnn bladerdeeg hapjes met pesto en mozzarella uit de oven. Het is een obsessie
wij moeten trouwen en een pesto-champignon-kaas restaurant beginnen.
eerst nederland, daarna de wereld!