Mijn tante had ooit ook zoiets dergelijks, maar wel van een ander merk, een stuk kleiner en met maar 1 opzetstuk, daar maakte ze in een handomdraai salsa's mee.
Vooral voor uien is het perfect inderdaad, want daar kan ik echt niet tegen. Na een halve ui snijden moet ik al stoppen omdat ik niets meer kan zien van de tranen
.Ook handig voor mijn baardagamen, die eten alleen fruit en groente die in kleine stukjes zijn gesneden, of gepureerd. Dat kan me dus best een hoop vervelend werk schelen denk ik.
Oh ff offtopic over eiersnijders, ik had ook altijd dat ze heel snel stuk gingen, maar vorig jaar heeft mijn baas er een voor me meegenomen bij de groothandel (sligro dacht ik). Deze is ecth perfect en niet kapot te krijgen. Je voelt ook al meteen dat hij van veel zwaardere kwaliteit is.
.
. Het was nog de laatste in het schap ook, dus ik had geluk. En ze hadden ook de uitbreidingsset erbij. Deze heb ik er vanwege het fijnere opzetstuk dat daarbij zit ook maar meteen bijgekocht, want ik vind dat ding nou juist het handigst om kleine blokjes mee te kunnen snijden.

, traanogen heb ik toch al en met de afwas ben ik ook liever lui