Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tante_trien schreef:Ik zie het al voor me... in je paardrijkleren vragen om een paardenbiefstuk
xmarliez schreef:Hoe maak je die aardappelschotel want die ziet er ook wel lekker uit!
Joolien schreef:Jeuj wat leuk, paardenbiefstuk moet meer gegeten worden! Het is idd heel lekker, maar vooral goedkoop idd! In Beverwijk zit oa een hele goede. Ik haal daar mijn biefstuk
Ailill schreef:Joolien schreef:Jeuj wat leuk, paardenbiefstuk moet meer gegeten worden! Het is idd heel lekker, maar vooral goedkoop idd! In Beverwijk zit oa een hele goede. Ik haal daar mijn biefstuk
Van Almelo naar Beverwijk, voor een lapje vlees? Da's een eind.
On topic: ik eet helemaal geen vlees, ik vind het niet lekker, het bereiden is niet mijn hobby, het komt van dieren en het is duur.
LiNdA1986 schreef:Smaakt zo'n paardenbiefstuk hetzelfde als paardenworst?
Ik lust namelijk geen paardenworst en ook geen paardenrookvlees, dus weet niet of zo'n biefstukje dan voor mij is weggelegd
Mij gaat het niet om welk dier er gegeten wordt, maar om wat voor leven het dier heeft gehad.
Knakker schreef:oh ja, was ook nog op tv dat paardenvlees het meest zuivere vlees was wat er bestaand.
Geen groeibevorders, geen anti-biotica en het dier heeft een mooi fantastisch, meestal lang leven gehad.
Dus lang leve dierenwelzijn liefhebbers!
Knakker schreef:oh ja, was ook nog op tv dat paardenvlees het meest zuivere vlees was wat er bestaand.
Geen groeibevorders, geen anti-biotica en het dier heeft een mooi fantastisch, meestal lang leven gehad.
Dus lang leve dierenwelzijn liefhebbers!